En ny epoke er startet:)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 En ny epoke er startet:)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    sonne38sonne38
    Medlem

Hej alle:)

I tirsdags var så dagen hvor Jacob skulle passes af farmor (for alvor) for første gang… puha, mærkeligt men også en befrielse på mange måder da jeg har savnet at kunne koncentrere mig om jobbet,  uden at have ham med og dermed i baghovedet hele tiden. Desuden har det også kostet en del dårlig samvittighed over for Jacob at han skulle med frem og tilbage uden altid at kunne få sin mors udelte opmærksomhed.

Første dag hos farmor måtte jeg køre derover og trøste og blev der til han skulle puttes igen. Onsdag og torsdag forløb fint, men fredag var den så gal igen.

Heldigvis tager det mig kun 5 min. fra “alarmopkald” til jeg er hos dem, dejligt tæt på:) Vi har desuden også en fast aftale om at han ikke må være ked på den slemme måde, så jeg kommer gladeligt;)

Åh, det er så skønt at hente ham efter job, for gud hvor jeg savner min skønne lille dreng. Ville have elsket at gå hjemme et år og bare kysse ham og følge hvert lille skridt i hans udvikling, men sådan er det ikke, så vi snupper det næstbedste, er rolig start hos farmor hvor han selvfølgelig vil blive forkælet i stor stil;)

Ellers går det fint med ham, han tager ikke de helt store motoriske spring for tiden, da han klart foretrækker at verden skal opleves fra mor eller fars arm, og ikke fra skumbrikkerne eller andet hvis han skal bestemme, nu glæder jeg mig til at han kan sidde stabilt selv så man lige hurtigt kan sætte ham fra sig hvis man lige skal snuppe noget i skabet,under madlavning eller andet (hold da op hvor bliver man da ferm til at lave mad med baby på armen)

Han rakte ud efter mig med begge arme igår,da han ville over til mig og det var første gang at han har gjort det, mit hjerte smeltede på stedet, de små ting som bare er helt vidunderlige;)

Søvnmønster er efterhånden en by i Rusland, minder om det Anne-Mette skrev i sin update, sover lidt hist og her uden hverken den store varighed eller rytme!! Nok bare en periode, som startede før jul.

Idag har han været noget ryllet, jeg tror at der er bisser på vej, han bider i et eller andet og pludselig får han bidt for hårdt og skriger af ømhed, kan ikke mærke nogle spidser men det tyder på tænder:) Hans appetit har heller ikke været stor.

Natten er det samme 2-4 amninger, dog sov han fra 00.00 til 06.00 forleden nat og jeg vågnede helt rundt på gulvet da jeg er vant til at amme så ofte, desværre ser det nu ikke ud til at det er en ny god vane ham lille Jacob er ved at indføre, da det jo kun var den ene sølle nat, men håbet lever da i bedste velgående:)

Jeg ville snart være glad for lidt mere nattesøvn, har godt kunnet mærke at jeg har været ekstra træt i denne uge, men det er jo nok de ekstra arbejdstimer og det nye som er startet. Men mon ikke det kommer inden man ser sig om.

Ellers går det fint herhjemme, han er en lille feteret herre som bliver forkælet af alle mand og man kan ikke forstå at han kunne undværes før:D

Lidt update fra os:)

Kh Anett og Jacob 6 mdr.2 uger:)

oktober78oktober78
    Medlem

Puha det lyder hårdt med amning så ofte stadigvæk – er imponeret over at du kan holde til det samtidig med at du skal passe jobbet. Jeg var nok stoppet og havde givet en “godnat-flaske” istedet, så jeg kunne få noget søvn!! Hatten af for dig! Lyder dejligt at han kan blive passet hos Farmor, så du kan aflevere med god samvittighed:)

Mvh. Pia & Hector 3½ uge

Tak for en update fra jer! 🙂

Dejligt at læse at I har det godt. Ja, det virker på sin vis som om at de skønne poder altid har været der, man kan slet ikke forstille sig at skulle undvære dem! <3

Knus Moriaugust

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.