Præsentationsrunde

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 Præsentationsrunde

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 20 i alt)
  • Forfatter
    LajsensmorLajsensmor
    Medlem

Hej Piger,

Tænkte på, om vi ikke lige skulle tage en ny præsentationsrunde, nu hvor der er kommet så mange nye til. Det er jo ved at være godt et år siden mange af os begyndte at melde os under fanen herinde som gravide 🙂

Jeg hedder Signe og bor i Nørresundby ved Aalborg. Jeg har Thomas fra 31. august 2010 og storebror Nikolaj fra februar 2008. Når jeg ikke er på barsel arbejder jeg som uddannelsesvejleder for Grønlandske unge (er udd. cand. mag. i dansk og religion). Min barsel slyútter den 1. august, så der er laaaang tid endnu 🙂

Mange hilsener

Signe

Fidus2010Fidus2010
    Medlem

Super tråd Signe

Jeg hedder Anne-Mette, bor sammen med min mand Dennis, vores søn Jonas fra 16.08 og vores lille hund Fidus 🙂 Vi bor i Midtjylland, næsten midt mellem Randers, Silkeborg og Viborg.

Jeg er uddannet pædagog og starter 2. maj igen på job i en naturbørnehave

Kh Anne-Mette 27 år

sonne38sonne38
    Medlem

God ide Signe:)

Jeg hedder Anett, bor på amager med kæresten Christian.

Har Jacob “tvebak” fra 23/7 – 2010, Frederik 2000, Julia 1993, Micha 1990.

Er selvstændig indenfor rens/vask.

Har arbejdet nogle dage om ugen siden Jacobs ankomst, pr. 1/2 2011 skal han passes af farmor 4 dage om ugen, så går det for alvor løs igen.

Kh Anett,38 år.

Hej piger.

Her er lidt om mig / os.

Jeg er 30 og er gift med C. en rigtig IT nørd. Vi er forældre til ‘lillesøster’ fra d. 12/08-2010 født på Gentofte og ‘storbror’ fra d. 07/08-2007 født på Hvidovre. Begge født 41+2, dog med hele 1000 gram forskel (lillesøster var størst 4,780 gram).

Jeg er på barsel til 16. maj og jeg synes tiden flyver af sted. Det går alt alt for stærkt lige nu – for lige om lidt er det jo maj! Jeg arbejder i et forskningscenter.

Kh. Moriaugust

julemajjulemaj
    Medlem

Jeg hedder Mie. Bor i Guldager luft udenfor Esbjerg sammen medmin mand Jacob. Sammen har vi Eline fra oktober 2007 og Ida Marie fra 020810.

Jeg arbejder som kontorassistent i en fagforening, når ikke jeg er på barsel. Starter op på arbejde igen den 15. August, så der er dejlig lang tid til.

Kh Mie 28 år

SB1980SB1980
    Medlem

Hej!

Jeg hedder Stine, er 30 år og er kæreste med Jakob… Vi bor i Hørsholm, nord for København..

Vi er forældre til Kristine fra april 2009, men som var død ved fødslen efter sygdom gennem hele graviditeten – og til Vera fra 20. august 2010… Vera skal væres toresøster til tvillinger til sommer, hvis ellers alt går vel…

Jeg er uddannet kontorassistent, men er pt. uden job. Jakob er talnørd.. 😉

marabou4marabou4
    Medlem

Jeg hedder Anne, jeg er 34 år, gift med Andreas og mor til Jeppe fra oktober 2006 og Karl fra 19. august 2010. Vi bor, sammen med vores 2 katte, i et lille hus i Århus.

Jeg læser til sygeplejerske og starter op igen 26. april, så det er snart.

Anne

anakmananakman
    Medlem

God ide.

Jeg hedder Ana, 36 år og gift. Jeg er mor til Halfdan fra 8. august 2010 samt Julie 2006 og Marie 2002. Vi bor sammen med katten Otto på Amager.

Arbejder som bogholder og skal tilbage på arbejde 2. maj, det vi sige lige om lidt. Jeg synes tiden flyver alt for hurtigt og begynder at fortryde at have givet 3 mdrs barsel til manden. 

Kh Ana

elisarinaelisarina
    Medlem

Hej.

Jeg hedder Elisabeth, jeg er 20 år gammel og bor sammen med min kæreste Hasse, i Hillerød.

Jeg er mor til Noa Johannes, født den 14.08.

Da jeg blev gravid var ejg for lang tid om at sige det til chefen, så da han fattede mistanke, fyrede han mig (han er min kærestes svoger, Noas onkel). Så efter barslen, ved jeg sådan set ikke rigtig så meget om hvad jeg skal lave.

Hej jeg hedder rikke .. bor i Viborg og blev fædig uddannet dagen før min barsel .. så efter barsel ved jeg ikke helt hvad jeg skal .. 

jeg er 21 år og fik mit første barn den 20 aug 2010 .. har født engang før det i 07 men det var en sen abort , og det tog meget hårdt på mig .. 

mig og kæresten havde ikke været sammen så længe da vi fandt ud af at hun skulle komme men vi tog det med åbne arme og det er vi utrolig glade for , for det er da noget af det skønneste ..

mettemajsmettemajs
    Medlem

God ide Signe:)

Jeg hedder Mette, er 31 år og bor sammen med min kæreste Ole lidt udenfor Horsens. Vi har Freja, som er fra 5/9-10 og Julie, som er fra juni 07.

Jeg er folkeskolelærer og arbejder som specialklasse-lærer i en klasse med børn med generelle udviklingsvanskeligheder.

Jeg har barsel indtil næste skoleår, og skal således starte 15/8 igen. Jeg stor-nyder at gå på barsel og synes at tiden går alt for stærkt!

Kh Mette

morigen4morigen4
    Medlem

Jeg hedder Camilla, er 34 år og bor mellem Skanderborg og Horsens. Har Isabella fra 23.juli 10 og en dreng på 9, en på 7 og en pige på 3. Er gift. Arbejder indenfor forsikring og starter igen om 3 uger, uhh det er snart ! Men jeg glæder mig nu alligevel da jeg næsten ik har været på arbejde i 3 år pga barsel samt at vi har boet i udlandet i 1½ år.

kiskis
    Medlem

Jeg hedder Kirsten er 32 år og bor i Vestjylland, har to drenge en fra 11.april 2009, en fra 27.august 2010. Begge drenge var store ved fødslerne (4160g/ 4400g)

Bor sammen med min Mand som er projektleder på en lokal virksomhed.

Jeg har barsel indtil juni, hvor jeg starter op igen på det nærmeste sygehus hvor jeg arbejder som Radiograf når jeg ikke barsler. Jeg er spændt på hvor hårdt det blive med to små drenge der skal gøres klar inden jeg kører afsted, tænker også lidt på min mand, da han skal aflevere dem begge om morgenen pga. dagplejens ikke fleksible åbningstider :-(.

Synes tiden går alt for hurtigt og at det er alt for hårdt at være på barsel, men det er jo selvforskyldt, ved godt at de to drenge kom liiiid tæt på hinanden, men hvis i spørger mig ville jeg ikke have valgt anderledes, elsker mine drenge over alt på jorden.

Marisen15Marisen15
    Medlem

Hej august-gruppe

Jeg har længe været med på sidelinjen, da der er en god debat i jeres gruppe og ikke ret meget i juli-gruppen, så nu tillader jeg mig at melde mig “officielt” hos jer – håber det er okay og ellers må I bare smide mig ud;-)

Jeg hedder Maria og har Frida fra 13. juli – fødselsmål: 3050 gr og 50 cm – hun er vores første barn. Vi bor mellem Århus og Randers lidt ude på landet.

Jeg arbejder i forsikringsselskab (er dog netop blevet opsagt pr. 1/8-2011). Min orlov slutter om en måned og så skal manden gå hjemme en måned indtil bettefis skal starte i dagpleje 1. april.

Kh Maria

momtofourmomtofour
    Medlem

God ide,

Jeg hedder Janni og er 35 år. Jeg er bosat i det nordjyske, og arbejder som folkeskolelærer når jeg ikke er på barsel (hvilket jeg har været 4 gange inden for de sidste 7 år)

Jeg er gift Esben )efterskolelærer) og sammen har vi Emilie (03), Freja (06), Olivia (08) og Lucca 23.08 10.. Jeg starte op efter sommerferien.

Kh

Janni

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 20 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.