Præsentationsrunde

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 Præsentationsrunde

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 20 i alt)
  • Forfatter
    LajsensmorLajsensmor
    Medlem

Hej Piger,

Tænkte på, om vi ikke lige skulle tage en ny præsentationsrunde, nu hvor der er kommet så mange nye til. Det er jo ved at være godt et år siden mange af os begyndte at melde os under fanen herinde som gravide 🙂

Jeg hedder Signe og bor i Nørresundby ved Aalborg. Jeg har Thomas fra 31. august 2010 og storebror Nikolaj fra februar 2008. Når jeg ikke er på barsel arbejder jeg som uddannelsesvejleder for Grønlandske unge (er udd. cand. mag. i dansk og religion). Min barsel slyútter den 1. august, så der er laaaang tid endnu 🙂

Mange hilsener

Signe

Fidus2010Fidus2010
    Medlem

Super tråd Signe

Jeg hedder Anne-Mette, bor sammen med min mand Dennis, vores søn Jonas fra 16.08 og vores lille hund Fidus 🙂 Vi bor i Midtjylland, næsten midt mellem Randers, Silkeborg og Viborg.

Jeg er uddannet pædagog og starter 2. maj igen på job i en naturbørnehave

Kh Anne-Mette 27 år

sonne38sonne38
    Medlem

God ide Signe:)

Jeg hedder Anett, bor på amager med kæresten Christian.

Har Jacob “tvebak” fra 23/7 – 2010, Frederik 2000, Julia 1993, Micha 1990.

Er selvstændig indenfor rens/vask.

Har arbejdet nogle dage om ugen siden Jacobs ankomst, pr. 1/2 2011 skal han passes af farmor 4 dage om ugen, så går det for alvor løs igen.

Kh Anett,38 år.

Hej piger.

Her er lidt om mig / os.

Jeg er 30 og er gift med C. en rigtig IT nørd. Vi er forældre til ‘lillesøster’ fra d. 12/08-2010 født på Gentofte og ‘storbror’ fra d. 07/08-2007 født på Hvidovre. Begge født 41+2, dog med hele 1000 gram forskel (lillesøster var størst 4,780 gram).

Jeg er på barsel til 16. maj og jeg synes tiden flyver af sted. Det går alt alt for stærkt lige nu – for lige om lidt er det jo maj! Jeg arbejder i et forskningscenter.

Kh. Moriaugust

julemajjulemaj
    Medlem