Hvad skal barnet hedde? :)

Alt om Børn Forums Mødregrupper Mødregruppe December 2010 Hvad skal barnet hedde? :)

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    MarilynMarilyn
    Member

Ja, som overskriften siger – har I mon besluttet, hvad Jeres nyeste skud på stammen skal hedde?

Vi er endnu ikke nået frem til noget, men der er mange bud på tapetet. Måske ender det med Oscar?

Kh M & Lillebror 8 dage

SB1980SB1980
    Member

Hej!

Nu er vores trold godt nok fra august, men tænkte jeg lige ville “trænge mig på” her… 🙂 Hun skal hedde Vera, når hun skal døbes i januar. 🙂

/Stine

DitsenDitsen
    Member

Her er prinsessen endnu navneløs…og det går jo ikke!

Vi overvejer Olivia eller Augusta de to navne er pt i finalen, men det betyder ikke at finalen er lukket. Jeg synes jeg bliver ved med at finde fine pigenavne…

Jeg var 100% sikker på at hun blev en dreng så jeg var sporet ind på drengenavne. Pigenavne er meget sværere!

I må gerne hjælpe til….:)

Oscar er et super godt navn!

Vera har vi også overvejet det er rigtig fint (vores jordemoder ved fødslen hed faktisk Vera 🙂

AnneMette4AnneMette4
    Member

Hej med Jer!

Vores pige hedder Juliane og det er vi rigtig godt tilpas med. Vi havde også augusta som mujlighed helt indtil fødsel -også et rigtig dejligt navn!

Af pigenavne kan jeg også foreslå Bolette -det hedder vores ældste. Det er specielt, men nemt både at stave og udtale.

Oscar er sødt! Vi havde August eller Anton på vores drengeliste -især August synes jeg er rigtig godt!

held og lykke med valgene!

KH Anne Mette

vores lille prinsesse hedder Chilli .. det efter som jeg synes det var et super flot navn .. (så det kun heldigt at farmand er kok) .. synes at navne som man ikke lige altid hører er vildt flotte .. det gør dem lidt særlige ..

Katjes3Katjes3
    Member

Vi er stadig helt blanke. Jeg håber lidt, at det kommer til os, når han er født, men det er der jo ingen garanti for. Jeg synes, at det er suoer svært med drengenavne, og det skal jo også gerne passe sammen med Noah, som storebror hedder…

Ellers nogle rigtig fine navne I andre har fundet på!

babywishbabywish
    Member

Vore dejlige lillebror skal hedde Tobias. De to andre ender også på -as (Mathias og Lukas).

Ellers havde vi Jakob i baghånden – men Mathias valgte Lukas og Lukas fik så lov at vælge denne gang – og han valgte Tobias – smiler – selvom Mathias hellere ville have Jakob og prøvede alt for at overtale ham..

Af pigenavne kunne jeg foreslå Rebekka – det havde vi valgt hvis vi havde fået en pige…….

Hilsen Rikke og Tobias (nu 12 dage her på terminsdatoen)

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.