Så fik vi også en Lillebror <3

Alt om Børn Forums Mødregrupper Mødregruppe December 2010 Så fik vi også en Lillebror <3

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    MarilynMarilyn
    Member

Kære allesammen.

I tirsdags, d. 07.12, kl. 22.53 fødte jeg en skøn lille fyr ved en dejlig, dejlig hjemmefødsel.

Jeg nåede at runde de 38+3 og det blev således ikke mig, der skulle ende med et lille “Jesus-barn” på trods af termin d. 18.12 ;o)

Kampvægten sagde 3050 gr. og han er så skøn! Storebror synes det var fantastisk at vågne op, og vide der var kommet en baby i huset, og han har taget i mod ham med store, åbne, kærlige arme.

Tillykke til Jer andre der også har født. Og held og lykke til Jer der stadig venter tålmodigt!

Kærlige hilsner M, der er rundt på gulvet af lykke. Det er mindst ligeså stort, at blive mor til nr. 2!

skurvognskurvogn
    Member

Rigtig mange gange tillykke!!!!

Det lyder som en rigtig god oplevelse, og hvis du skulle få tid og lyst, er jeg (og sikkert også mange andre) da mere end interesserede i at få mere fødselsberetning!

Fortsat god fornøjelse med ham og en rigtig glædelig jul til den forøgede familie!

Skurvogn

AnneMette4AnneMette4
    Member

Hej med dig!

Stort tillykke med din dejlige dreng. Ja lykken bliver ikke mindre -heller ikke tredje gang som det er for mig!

Godt at høre at det gik godt med fødsel. Hvor gammel er storebror?

KH Anne Mette

Katjes3Katjes3
    Member

Stort tillykke med lillebror og dejligt at høre, at storebror har taget det godt. Her venter vi nemlig selv på lillebror…

Nyd den første helt specielle tid!

babywishbabywish
    Member

Stort tillykke med lillebror. Det er altid dejligt når søskende tager godt imod.

– og Ja – det er mindst lige så stort at få nummer to – men nu også nummer tre =0), vil jeg lige tilføje.

Hilsen Rikke og Tobias – nu 12 dage (vi har faktisk termin idag…)

MarilynMarilyn
    Member

Storebor er fra april 2004 – så han er en stor dreng, på vej mod de 7 🙂

MarilynMarilyn
    Member

Hov der fik Jeg sendt for tidligt afsted! – Tak for Jeres tillykker <3

– Så vil jeg allerede begynde at glæde mig, til gang nr. 3 ;o)

Knus til Jer

DitsenDitsen
    Member

Hej Marilyn

Hvor sejt med en hjemmefødsel! Og skønt at det gik så godt 🙂

Jeg kan forestille mig den stolte storebror, det er en super alder for ham at få en lillebror i! De kan få meget glæde af hinanden.

Tillykke med ham 🙂

Kh Ditte

babygfbabygf
    Member

Tillykke med din skønne fødsel. Den lyder bare dejlig 🙂

Er kommet helt bagud med alle tillykkerne, men bedre sent end aldrig.

Kh Katja 39 + 5

Hejsa:-)

Ejje hvor lyder det bare fantastisk! Og opturen over at være blevet mor bliver bestemt ikke mindre af at det er 2 gang eller 3 for den sags skyld:-)

Tillykke med ham!

mvh.Ingermarie og Abelone

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.