mærkning af tøj

Alt om Børn Fora Debatfora Livet med børn mærkning af tøj

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    FrkskrukFrkskruk
    Medlem

Hej,

alt Lauritz’ tøj skal jo mærkes, da han skal starte i VS til januar. Jeg har det i den anledning købt sådan en bandit her : http://www.tag-your-kid.dk/

Det er sådan et slags stempel til tøj/sko… Der står den holder til 900 stempler og at man skal bruge 1-3 stempler per gang. Den koster 200 kr (gratis fragt). Og man kan bestille nye farvepuder til den til omkring 40 kr…

Jeg er ikke så meget til de der mærker, som skal stryges i tøj, da jeg ikke gider bøvlet.. Så nu giver jeg den her en chance 🙂

Jeg skal nok opdatere og skrive, om det er noget juks eller bare spiller max 🙂

God weekend,

Kh Helle

rixipixirixipixi
    Medlem

Umiddelbart lyder det meget smart. Vil meget gerne høre om hvordan det er i praksis og om det holder i vask.

Kh Rikke

sonne38sonne38
    Medlem

Det lyder da vildt smart;)

Lad os endelig blive opdateret,jeg kunne godt finde på at købe sådan en,hvis den fungerer:D

Kh Anett

sgjojesgjoje
    Medlem

Det lyder da vildt smart!!

Vi købte de der strygedimser til Sigurd i sin tid – og de ligger stadig og venter på at blive strøget… Vi er endt med at skrive navnet med en textilpen i de ting, der bare absolut skulle have navn i.

Men vil også gerne høre om resultatet – der skal jo navn i mange ting fremover!

hilsen Britta

FrkskrukFrkskruk
    Medlem

Hej,

har nu fået og brugt mit stempel. Jeg synes, det fungerer rigtig godt! Det holder i vask.

Så kan da kun anbefales 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.