Jeg er her stadig..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 Jeg er her stadig..

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter

haii dejlige kvinder

jeg har desværre haft lidt travlt med alt mulig den seneste tid, så har desværre ikke været så aktiv, har været inde og læse lidt en gang i mellem, men har ikke haft tid til andet..

vi har fået Lille Pjevs døbt så nu hedder hun Josephine, dejligt at det kunne komme frem, det har været svært at holde hemmeligt over for alle…

vi skulle holde dåben hjemme hos mine forældre så vi skulle hjem til dem og tømme deres stue, sætte borde og stole op og dække bord, og så skulle vi have forberedt så meget mad som muligt til om søndagen, dette gjorde vi fredag og lørdag.. sikke en hård weekend…

samme uge som dåben var, skulle jeg handle det sidste ind og så var der uheldigvis også lige en bisættelse der skulle overståes…

Josephine er blevet vaccineret, jeg frygtede selvfølgelig det værste, hun sagde lidt til at blive stukket men var hurtig rolig igen, ude i venteværelset snakkede og grinede hun så højt at hun overdøvede alle de gamle mennesker der sad og snakkede, dejligt, de næste dage var der heller ikke noget at bemærke på hende..

så var vores SP her i mandags og Josephine blev målt og vejet 6kg og 65cm (3095g, 51cm) det var hun godt tilfreds med, hun er nu endnu engang sprunget en kurvestreg på tegningen i længde…

i min MG er der en der er misundelig, da hendes datter cilje er 2uger yngre end josephine, cilje har ikke helt hoved kontrol endnu og kan ikke stå, det kan josephine 😀 

josephine har så helt glemt hvordan man løfter hoved og skuldre, det var hun så god til for en månede siden.. øv øv…

men moren her er alligevel rigtig stolt af sin lille prinsesse.. 😀

nå det var lidt her fra…

knus lizette og josephine 3½mdr

Fidus2010Fidus2010
    Medlem

Dejlig med en opdatering:-) Mange gange tillykke med jeres “lille” Josephine, synes og det er mere pasende til end pige end lille Pjevs.

Knus Anne-Mette og Jonas 

sonne38sonne38
    Medlem

Hej Lizette:)

Tak for opdatering og tillykke med at Josephine fik sit navn,man har bare så travlt når man selv skal lave det hele…. Puha,hver gang tænker jeg,næste gang bliver det ude!!!! Men ender alligevel herhjemme igen;)

Dejligt at hun er en kvik lille pige;)

Kh Anett og Jacob 16 uger idag:)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.