Lidt nyt herfra

Alt om Børn Fora Debatfora Livet med børn Lidt nyt herfra

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Mami81Mami81
    Medlem

Malin var til 5 måneders undersøgelse. Her er 67cm og vejer 7,1 kilo. Og ellers er hun lige som hun skla være 🙂 Hun er begyndt at møffe sig en lille smule fremmad og bliver sur, hvis det ikke går hurtigt nok. Desuden er hun også begyndt at hive sig op på alle 4. Er lidt spænnt på hvor lang tid det tager inden hun kommer fremmad. 

Malin er blevet meget glæde for grød og mos, så hun får nu skemad 2 gange om dagen.

Den 24.11. skal jeg med de to piger til Schweiz. (vi skal være der til den 2.1.) Er meget spænnt på, hvordan det kommer til at gå. Andreina er jo vændt til at flyve og hun ELSKER det. Og for Malin er det heller ikke første gang. Jeg tror, vi tager bare afsted i god tid…

Så, håber i har det alle godt og ønsker jer en dejlig tirsdag.

Kh Simone

sonne38sonne38
    Medlem

Hej Simone:)

Man har det bare godt når man lige får bekræftet at de vokser og trives som de skal;) tillykke med det;)

Spændende at se hvornår hun begynder at kravle,så får du nok at se til.Det er altså bare en sjov alder hvor de udvikler sig utroligt meget,tænk på hvor meget de skal nå inden de bliver et år:)

Det lyder da bare så fedt med den tur;)Hvad skyldes det???

Tak for opdatering:)

Kh Anett og Jacob 15 uger

Mami81Mami81
    Medlem

Hej Anett

Min mand og jeg er begge to fra Schweiz, (det forklarer også mine stævefejl ;-)) og begge vores familier bor der. Den største del af tiden skal vi bo hos mine forælder. Glæder mig på at blive forkælet af mor. Og så skal vi også 5 dage besøge Andreinas guldfar i bjergene (Davos)

Resten af tiden er der ikke planlægt det store. Men jeg tror nnu alligevel, at jeg får travlt til sidst, når jeg skal nå at se alle de gammle venner, bage småkager, pynte juletræ osv.

kh Simone

sonne38sonne38
    Medlem

Ok I er fra Schweiz,hvor spændende;)

Det må da være skønt for dig at komme “hjem” til jul,til forkælelse af mor og få lidt aflastning med ungerne;) Og selvfølgelig hygge med resten af jeres familie:)

Ja,tiden går stærkt,man tror at man når så meget,men sådan ender det som regel ikke,og du får vist rigeligt travlt med julebagning osv.

Tak for dit svar,det er jo hyggeligt at høre lidt om jer andre;)

Kh Anett

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.