Ahh barsel :)

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    DitsenDitsen
    Medlem

Hej piger

Så er jeg gået på barsel. Det er virkelig skønt, men også meget mærkeligt ikke at skulle på arbejde det næste års tid. Så snart bebsen kommer, bliver det nok noget andet, men indtil da er det jo ren luksus!

Jeg har det super godt og har lige været ved lægen, som også er meget tilfreds.

Min kæreste og jeg tager 10 dage til Paris her om et par dage (med tog ellers kunne jeg ikke komme hjem). Den sidste tid skal nydes i fulde drag og så bliver ventetiden heller ikke så slem 😉

Jeg håber I også har det fantastisk alle sammen!

Knus Ditsen (32+2)

Ih hvor dejligt!:-)

Jeg har været sygemeldt i et par måneder nu, og det har ikke ligefrem været en dans på roser, jeg starter officelt min barsel i næste uge:-)

Jeg må sige at jeg faktisk er begyndt at have det rimlig godt (Trods halsbrand og de andre gener)

Men jeg er begyndt at have meget mere energi og overskud end hvad jeg har haft tidligere..Mærkeligt;-)

Lyder skønt med en rejse til Paris! håber den bliver go:-)

Mvh.Ingermarie

DitsenDitsen
    Medlem

Hej Ingermarie

Tak! Jeg glæder mig virkelig til at komme lidt væk 🙂

Det er ærgerligt med sygemelding, men trods alt godt, hvis den sidste del kan være god. Jeg håber du kan nyde det og være fri for de værste gener her til sidst. Jeg har hørt fra veninder at halsbrand er til at holde nede, men jeg ved ikke hvad de har taget. Jeg vil høre dem ad!

Jeg oplever helt klart også mere overskud og energi her i slutningen. Det er nok adrenalinen der begynder at cirkulere 😉

Kh Ditte

martinskymartinsky
    Medlem

Hvor er jeg misundelig:-o

Rigtig god tur,nyd det nyd det nyd det…..

Jeg har været sygemeldt i 2 mdr nu, så min barsel starter først om et par uger….meeen lidt efter føder jeg sikkert 😮

kh Martina, 33+2

DitsenDitsen
    Medlem

Uhhh det er så spændende at du snart ser de to små bebser 🙂 Også meget spændende at dette forum langsomt kommer til at handle om børn i stedet for os. Du bliver jo nok præsident som den der føder først. Jeg glæder mig til at høre om de to dejlige unger 🙂

Hvis der skulle ske noget mens jeg er på ferie, ønsker jeg dig lige al mulig held og lykke nu:)

Kh Ditsen (32+3)

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.