Længe længe siden

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Længe længe siden

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    HammerumHammerum
    Medlem

Hej Juli 04!

Det er godt nok længe siden jeg har været forbi! Det ser lidt ud til at juli 04 ikke længere er så aktiv som i gamle dage, men hvis andre er faldet fra som jeg selv er det jo ikke så underligt…

Jeg var nede og handle, da det pludselig slog mig, hvor meget ND betød engang, og så var det pludselig helt vildt vigtigt at prøve at komme med igen. Jeg synes jo alligevel jeg kernder mange af jer fra da ungerne var små, og vi mødtes i KBH.

Kort om mit liv. Bor i Hadsten med min mand Keld og Max fra juli 04 – og så Villads fra dec. 07 – som lige er begyndt i børnehave. Meget forskellige drenge, med lillebror som den vilde, næsten altid glade og i øvrigt bund-hysteriske, og Max, der er mere eftertænksom, og som elsker Lego og Star Wars og lige nu er ivrigt igang med at lære at læse og regne. Han er rigtig glad for at være kommet i skole.

Jeg har lige skiftet arbejde. Var anklager i nogle år, men nu er jeg ansat på Århus Universitet som ph.d.’er. Tror det bliver godt!

Håber jeg via debatten herinde (hvis den stadig kører?) kan lære de “gamle” og deres børn at kende igen, og sikkert en masse nye 🙂

Kh Camilla 

acinchinaacinchina
    Medlem

Hej Camilla,

Hvor hyggeligt at du kom tilbage.Jeg kigger lidt ind imellen herind men debaten er flyttet til facebook – vi magtede ikke AOB da den for mange var meget ustabil og saa traengte vi ogsaa til et lidt mere privat forum..

Rikke, ditte eller beagle kan faa dig er jeg sikker paa hvis du har lyst.

Om mig tja jeg har OScar fra juli 04 Albert fra marts 06 og saa bor vi i NJ, USA hvor vi lige har koebt hus.

Men mange af de gamle haenger stadig paa og de er rigrtigt hyggeligt

/AC

HammerumHammerum
    Medlem

Tak for hjælpen. Jeg er da på facebook, så jeg prøver, om jeg kan finde jer 🙂

Vidste godt, at I bor i USA nu. Det lyder dejligt!

Knus Camilla

ingefdingefd
    Medlem

Hej Camilla,

at finde Rikke er vist som at finde nålen i høstakken, med det efternavn. Men hvis du kan huske Dittes, vil det nok være nemmere. Men ellers får jeg Rikke til at lede efter dig i stedet for. Du kan ikke finde gruppen på FB, da den er hemmelig, det vil sige, at ingen udenforstående kan kigge med. De fleste er med derinde og debaten kører næsten som i gamle dage 😉

Knus

Inge

HammerumHammerum
    Medlem

Tak for hjælpen. Jeg har fundet Ditte og skrevet en besked til hende, så mon ikke jeg finder vej derind inden så længe.

KH Camilla

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.