sikke en dejlig dag..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 sikke en dejlig dag..

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    morigen4morigen4
    Medlem

Startede ud med mødregruppe kl 10. Faktisk troede jeg ikke det blev til noget, men det var alligevel lykkes at samle 4-5 piger, godt nok med ret stor spredning i børnenes alder, men det gør ikke så meget. 2 af dem kom dog ikke, men vi andre 3 hyggede os vældigt. Jeg havde bagt hele dagen i går og der manglende ingenting 🙂 De kørte ved middagstid hvor mine drenge kom hjem fra skole. Efter middagsluren tog jeg alle ungerne med i skoven ( min datter på 3 var også hjemme i dag ) og fik taget en masse skønne billeder. Da vi kom hjem igen var alle unger på vejen ude og lege, så der var godt gang i den. Vi voskne stod så og sludrede et par timer i den dejlige sol, ind i haven og tænde grillen og efter aftensmaden inviterede vi en af naboerne over til en gang jordbærtærte ( laver den mest fantastiske tærte med kransekagebund, uhmmmm). Totalt usund dag med boller og kage, men har bare hygget mig og nydt det gode vejr med søde mennesker og mine dejlige unger 🙂

Nu er jeg mæt og træt….. og håber på endnu en flot solskinsdag i morgen. Ungerne vil gerne i skoven igen. I dag gad de ikke løsrive sig fra deres værelser, men da vi først var kommet afsted var de ikke til at få med hjem igen 🙂 Men det var lidt køligt at amme på en træstub op jeg opgav og vi gik hjem efter en lille times tid.

Sov godt, piger… det er nu også laaangt over min sengetid, så jeg må vist hellere lukke ned nu.

Kh Camilla

morigen4morigen4
    Medlem

at overskuddet er til det. Tror energien blev opladet mens svigermor var på visit og klarede haven, hjalp med børn osv et par dage. Nu hvor Isabella ikke har de store skrigeture mere er energien ved at vende tilbage. Før var dagene bare noget der skulle overståes/overleves…. nu har vi kvalitetstid. Det er bare så dejligt. Forleden dag spillede jeg UNO med alle 3 unger med Isabella på armen, dagen før stod den på Matador. Det var dog lidt af en udfordring da min 3 årige datter insisterede på at være med og have sin egen bil i spillet som jeg skulel hjælpe med at styre- samtidig med amning. Heldigvis klarede min 9 årige søn banken 🙂 Multitasking, ha ha !!!

Sidder nu og sumper med kaffe og en bolle, burde gå en lang tur i stedet for, men er træt i dag. Nu vågner hun nok snart og skal have lidt mad, så må vi se om jeg kan lade op til en lang gåtur derefter. Det er også gråvejr her, men kan se, DMI har lovet sol i weekenden så måske ungerne og jeg skulle tage på strøgtur i Århus i morgen mens farmand er på job.

Kh Camilla som ik er mega overskudsagtig i dag

anakmananakman
    Medlem

Hej Camilla,

Det lyder som en rigtig dejlig dag, og dem vil vi jo gerne have mange af! Jeg synes, det lyder virkelig overskudsagtigt at bage hele dagen, have mødregruppen på besøg og derefter i skoven og kagegæster. Men hvor er det dejligt at du har overskud til at være så aktiv.

Håber du får hevet ungerne med i skoven igen i dag.

Kh Ana, som lumrer inde i gråvejret med te og computer

anakmananakman
    Medlem

Jeg har også dage, hvor jeg synes det hele kører på skinner. Overskud til både det huslige og til ungerne og bare i godt humør. Og så er der de dage, der bare skal overståes – heldigvis færre og færre.

I dag slapper vi. Tager nok en tur med barnevognen senere og lader ellers op til weekendens noget højere aktivitetsniveau med mand, børn, gæster og aftaler.

God dag! 

Kh Ana

sonne38sonne38
    Medlem

Hej Camilla:)

Hvor er det godt at din mødregruppe er kommet op og køre;)

Men endnu bedre er det at Isabellas skrigeture er stoppet,det har været noget af en omgang for dig…

Åh,jeg har også bare haft lyst til en tur i skoven den seneste tid,men dagene de flyver bare afsted og weekenderne er for tiden fyldt med praktiske gøremål,så det må vente,selvom at det er lige på denne årstid at skoven er så smuk så smuk;)

Fedt at du havde en skøn dag med ungerne:)

Du bager da også på livet løs kvinde menneske,man bliver da helt misundelig;)

Kh Anett

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.