Langskytten Thomas

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 Langskytten Thomas

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter

sikke et syn det må ha været..

min mor har prøvet det samme, men måtte dog klare den alene, da hun så flink sagde ja til at passe sit barnebarn, da jeg skulle til 8ugers undersøgelsen.

da jeg kom hjem fik jeg pænt af vide hvordan det havde gået at passe barnebarnet.. hihi…

LajsensmorLajsensmor
    Medlem

Godmorgen piger,

Vil bare lige dele Thomas bidrag til en griner morgen med jer.

Vi vågnede ved sekstiden og Thomas blev spist af. Han lavede i bleen og far indvilligede i at tage den! Efter ca. 10 minutter bliver der råbt meget insisterende på mig ude fra puslepladsen (havde også tænkt, at de var længe om det). Tomas har så valgt at lave sit eget lille morgenshow til far. Efter første lorteble var skiftet og alt tøjet var på igen, laver Thomas endnu en bæble. Far skifter igen. Herefter gentager det sig endnu engang, men denne gang, som Dennis lige har lagt Thomas på den nye ble, laver Thomas et raketangreb, i form af en kæmpe portion karrybæ, der rammer far og de nærmeste omgivelser – så blev de kaldt på assistancen 😉 Så står far der med karrybæ yper alles!Utroligt at sådan en lille mand, kan producere så meget bæ og at der kan være så meget kraft i den lille mave, at det kan affyres i sådan en afstand! Showet sluttede af med maner – en tissetår, igen på far og det rene tøj! Så nu kører vaskemaskinen (igen) og far er blevet badet, og Thomas er selvfølgelig sulten igen, efter at have leveret 20% af hans kropsvægt!

Ha en dejlig søndag.

Knus Signe og langskytten Thomas

marabou4marabou4
    Medlem

Hahaha han er da cool ham Thomas 😀 Måske syntes han, at Dennis skulle have lidt ekstra at rode med, når nu han ikke skifter helt så mange bleer, som du gør Signe 🙂

I går fik Andreas ALLE lortebleerne. Hver gang jeg kunne høre eller lugte der var noget i bleen, kaldte jeg på ham og sagde, at Karl gerne ville skiftes. Efter den 3. ble blev han lidt irriteret og sagde “nu igen?!?” ja, min kære, welcome to my world, her er der mange lortebleer 🙂

Det var nu ikke for at demonstrere eller noget, men jeg havde ondt i lænden, og sad så godt i sofaen 🙂

Anne

sonne38sonne38
    Medlem

Godmorgen Signe;)

Jeg synes at lille Thomas er en rigtig dygtig fyr,at han sådan kan overskide farmand og afrunde med en overtisser også…. Det er en af de ting som jeg ser frem til at Jacob gør mod sin far også,indtil videre er det kun mor her som har fået mega skideren!!! Men der som ler sidst,ler bedst;))

Det er da godt at der er gang i den lilles system,så har de det immervæk bedre:)

Jacob har været lidt urolig i nat pga. maven,men bonussen kom så i nat ved 2 tiden,så kom der mere ro på igen;))

Utroligt som man er fuldstændig ligeglad med ens egne ungers “pups” det tager man helt køligt;))

Kh Anett

camselamsecamselamse
    Medlem

Jeg afventer spændt, hvornår Noah præsterer noget i samme retning. Vi tager dog vores forholdsregler ved at lægge en klud over ’tisseren’, når vi skifter ham, for de fleste babyer har det med at tisse få sekunder efter bleen bliver løsnet.

Camilla

Noah 3 uger og 5 dage

Fidus2010Fidus2010
    Medlem

Haha, godt klaret af den lille mand.

Jonas har endnu ikke lavet det nummer med os, men han har flere gange fået en ret ble og på vej fra badeværelset har han lavet en ny potion, men vi skider jo heller ikke i et fyldt toilet.

God søndag til alle

Hilsen Anne-Mette

CountrymumCountrymum
    Medlem

Hold da op. Dyyyyygtig dreng! Smiler også, det er da sjovt, og noget man vil kunne huske fremover. Vores datter ramte sundhedsplejersken og hun måtte låne tøj af mig og vaske sine sandaler og der var remoulade i hendes taske også!

Gitte

LajsensmorLajsensmor
    Medlem

Hej piger,

Ja han er en meget dygtig dreng 🙂 Synes nu også at Gittes bidrag er totalt sjovt! Man skulle da tro, at sundhedsplejesken var så vant til tisseriet, at de havde skiftetøj med rundt – men en skiftetaske 🙂 Hun er nok ikke vant til remoulade i tasken 🙂

Anne-Mette – her laves der også helst i ren ble, og de gælder i øvrigt også for Nikolaj på 2½! Og ja, det kan man jo egentligt godt forstå 🙂

Anne, synes det er super, at du kan lære Andreas, hvordan det er med de smås produktivitet 🙂 Her laves der godt nok som regel kun en gang i døgnet, så tre på stribe var lidt af en overeraskelse 🙂

Anett, Thomas har også haft en uges tid, hvor leverancen lod vente på sig til midt om natten. Det er bare så træls. For det første har man en ked af det lille mand hele aftenen, der bare trænger til at komme af med en stor portion, og for det andet er det ikke det fedeste at skulle stå op midt om natten og skifte ble, og bruge tid på at få ham til at falde i søvn bagefter 🙂

Camilla – ja de små drenge skal man passe på med. Heldigvis er vi blevet ret skrappe til at spotte en tissetrængende tissemand 😉 Så er det med at være hurtig med bleen! Er vores drenge fra den samme dag? Thomas er født den 31.08 🙂

Striterlaus – Stakkels mormor. Jeg håber at hun ikke er blevet afskrækket fra at gentage babysitningen 🙂

Knus Signe og Thomas, der sover sødt efter morgenens bedrifter.

camselamsecamselamse
    Medlem

Endda på terminsdagen;-)

Camilla

anakmananakman
    Medlem

Ha ha! Kan levende se situationen for mig. Så ‘heldige’ har vi ikke været endnu, men kan forestille mig panikken, hvis man står der alene og skal skifte ungen og sig selv flere gange. Halfdan er dog virkelig god til at tisse efter man har vasket ham, mens man lægger den brugte ble væk og lige inden han får ren ble på. Så bliver han vasket igen og underlaget skiftet. Vi lægger også konsekvent en stofble over ham imens, slipper vi for strålen.

Ana

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.