SÅ HÅRDT !

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter

forstår ikk hvordan en mor kan undvære sit barn .. (:

min lille pige bliver passet hos svigermor og far .. om hvor var det hårdt og se hende kører væk .. savner hende da så skide meget .. synes det hårdt , og lejligheden er så stille uden hende .. SAVNER hende så meget .. 

Ved godt den første gang er den sværeste , og ja puha den er svær .. selvom det hun er til en 9 tiden i aften .. men vi skal en tur i biografen , så må se om det kan tage tankerne væk ..

kram rikke som savner sin baby utrolig meget ..

sonne38sonne38
    Medlem

Ja,Rikke,det er ikke sjovt at se sit lille pus køre væk:( Jacob har også været 2 eftermiddage hos svigermor mens jeg arbejdede i sidste uge,og jeg savnede ham frygteligt selvom jeg havde travlt…. Det var bare skønt at hente ham;)))

Som Anne skrev er klokken lige ved at være 21,så dine trængsler er snart overstået… håber at du alligevel nød lidt kæreste hygge i bio:))

kh anett

marabou4marabou4
    Medlem

Uh shit Rikke, det er da næsten ikke til at bære 🙁

Det er da virkelig modigt at dine svigerforældre, at passe så lille et barn. Og lækkert, at i så lige kan komme en tur i biografen, jeg håber du alligevel kunne nyde filmen 🙂

Jeg synes stadig det er svært at se min store dreng køre bort med bedsteforældre, selvom han nu snart er 4 år, og sagtens selv kan sige til og fra.

NU kommer hun snart hjem til Jer, klokken er 20.22 🙂

Anne

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.