Dåbsønsker

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    marabou4marabou4
    Medlem

Vi ønsker os faktisk ikke rigtigt noget.

Da Jeppe blev døbt, havde vi ikke ønsket os noget, for ingen shavde spurgt, men de gaver han fik, var simpelthen lige i skabet, så jeg tror bare vi kører den stil igen 🙂

Anne

FrkskrukFrkskruk
    Medlem

Ønsker ku også være:  gavekort til tegnebutikken.dk (blyanttegning af portræt), Fjällräv-taske til dagpleje/vuggestue-start, fotoalbum, sparebøsser (som vi fik 4 af..), medlemsskab til børnenes trafikklub… 

kh helle, på besøg fra marts

LajsensmorLajsensmor
    Medlem

Hej piger,

Har lige bestilt invitationer til dåben idag. Den skal holdes den 31 oktober, på Thomas 2 måneders dag, da vi har en kjole, der ikke må blive for lille 😉

Men nu kommer det svære. Hvad i al verden skal vi ønske os? Synes jo vi har det meste fra Nikolaj. Indtil videre ser sedlen sådan her ud:

Leander Højstol magen til Nikolajs (babyindsatsen kan genbruges)

Fødselsdagsflag med navn og fødselsdato

Ting til mit værelse + Gavekort/ penge til møbler.

Tøj i lækre mærker som mor og far er for nærrige til at købe – str. 68 og op!

Lamazelegetøj

Gavekort til fotograf / Babysam / Ønskebørn / Ikea

Bøger – klassikere til højtlæsning, når jeg bliver større og billede-pege-bøger

Kaj Bøyes abe og / eller soldaten

Juniorsengetøj fra Roommate, Mala, Katvig eller Småfolk. Se eks. http://www.loppenogmusen.dk/Sengetoej

Hvad ønsker I jer?

Signe og Thomas tre uger

Her ønsker vi os følgende:

• Gavekort til Fexa, IKEA, Babysam, Ønskebørn, H&M
    • Georg Jensen margurit med gravering
    • Lamaze legetøj / Lilliputiens legetøj / BOBLES legetøj
    • Käthe Kruse dukke
    • Marimekko fatboy stol
    • SEBRA sengetøjssæt (det nyeste), Småfolk sengetøj
    • Indbetaling til børneopsparing
    • Sitbag, Toddler – http://www.sitbag.dk
    • Playtray til Trip Trap stolen
    • Lumilove vågenlampe
    • Winther cykeltrailer

Kh. Moriaugust

sonne38sonne38
    Medlem

Sølv rulle til dåbs attest.

Den klassiske sparebøsse i sølv.

min bog.dk,fik jacob,meget sødt:)

lækker flyverdragt.

Jacob har også fået et super lækkert bomulds tæppe fra tommy hilfiger,med stjerner på den ene side og striber på den anden;)) i love it;)

kh anett,jacob

CountrymumCountrymum
    Medlem

Vi har nogle af de nævnte ting på ønskelisten, og desuden en ny hynde til Trip Trapp, et bord til stolen også. En ny madras til barnevognen, et af de her liggeunderlags “puslespil” til at ligge på på gulvet. En gåvogn (den vi havde er død under de to store leg).

Vi skal holde dåb de 14.11. i den lille fine landsby kirke, hvor vi kan gå over. Gudstjenesten er allerede 09.30, så vi inviterer til brunch hjemme i stuen bagefter.

Invitationerne bliver hjemmelavede, blåt karton, hvorpå vi klistrer de fine tegninger min 7 årige datter har kreeret på hvidt karton, så de bliver meget fine og personlige. Vi bliver kun 19 hvis alle komme så det er kun 6 invitationer ialt. 

Gitte og Jakob, 5 uger

Anonym
    Gæst

vi har end del ting som nok ikke er noget hun kommer til og bruge lige med det samme eller før hun kan gå og andre ting ..

Højstol

penge til opsparing 

bobles skum figure

sølv ting 

bamser 

legetøj

skum måtter til gulvet tal/bogstaver 

træ bogstaver (dem til døren)

og end del ting jeg faktisk ikke lige husker .. bare ikke tøj (:

morigen4morigen4
    Medlem

lyserrødt karton med en hvid bamse standset ud i noget silkeagtigt stof ( købt på qxl hos en som sælger hobby- artikler). Nemt og billigt. Det er den 31/10 kl 9, derefter brunch hjemme ( vi har plads til ca 4o i stuen når møbler ryger ud) og slutter af med kaffe og kransekage.

Ønsker

Bobles tumledyr, elefant

Sølv flagstang med navn

Sølv sparegris

Penge

Gavekort til Ønskebørn, Babysam, Kære børn

Sengetøj

Prinsesse gå vogn

Det var vist det. Godt nok er babyudstyr og tøj røget ud da vi ikke lige regnede med, vi skulle have flere børn, men har lånt og arvet en masse så vi mangler ikke noget. Har købt barnevogn og lidt udstyr brugt, ellers har vi alt andet. Tøj har jeg købt løbende på udsalg under graviditeten og også lånt og fået rigtig meget tøj som nu er sorteret i størrelse i kasser i garagen. Har stort set alt op til str 86…. og hvis vi mangler noget, bruger vi gavekortene vi har fået i barselsgave ( og forhåbenligt dåbsgave) til div babybutikker.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.