Ligge på maven

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    marabou4marabou4
    Medlem

Vi gør også som Jer Signe, med at lægge ham på vores maver, Og så en gang i mellem, når jeg lige husker det, ligger jeg ham på maven på et tæppe på gulvet, mens jeg selv ligger ved siden af, ellers bliver han hurtigt utilfreds 🙂

Anne

…her er det lidt det samme, men vi er også begyndt at ligge hende i kravlegården på legetæppet hvor hun får lov til at ligge på maven. Jeg går altid og taler med hende og prøver at ‘underholde’ – hun er nemlig ikke helt tilfreds med at ligge på maven. Men jeg prøver at ligge hende så meget som muligt på maven… 🙂

Kh. Moriaugust

LajsensmorLajsensmor
    Medlem

Hej piger,

HVornår begybdte I at træne de små med at ligge på maven? Har ligger Thomas kun på maven, når han ligger på min eller Dennis mave. Vi har endnu ikke forsøgt os på ouslebord eller gulvet. Synes stadig han er så lille, men han er dygtig til at løfte hovedet og kigge rundt, hvis han ligger på os, men der er vinklen jo også lidt til hans fordel 😉

Knus Signe og Thomas 3 uger

sonne38sonne38
    Medlem

ØHHH,ligge på maven!!!! hvad fanden betyder det???? hø hø

Vil tilslutte mig holdet som bruger mave mod mave trikket,det fungere fint,og er legitimt ifølge min SP;)

kh anett,jacob 8 uger 4 dage

vi har fra hun var ca en uge gammel lagt hende på maven.. det kunne hun godt lide.. så der ligger hun tit.. og vores SP har sagt at hun er en stærk lille en, da hun allerede efter 1 månede løfte hoved og skulder…

hun har nogen gange prøvet at trille fra mave til ryg, men mest i hissig perioder, og hun ligner nogen gange en der vil prøve at komme op på alle fire…

hilsen striterlaus og lille pjevs 8 uger

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.