forkølet lille pige

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 forkølet lille pige

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter

ja hun er desværre blevet ramt af min virus .. og vil hører om i har nogle gode råd til en virkelig slem løbe næse ? dampbad herhjemme eller om hvad man kan gøre … nu skal vi godt nok begge en tur til lægen i morgen og vigtigst er nu hende .. jeg skal skam nok få det godt her om nogle dage men hvis hun skal i gennem det forløb jeg lige har været så tror jeg det vil være ret at godt at få råd til at prøve at holde en løbe næse lidt fri .. 

så kom med råd , hvis i har nogle i mener der virker ..

…mht. næsen, så findes der en næseslimsuger til babyer, den har vi brugt til den store nogle gange da han var forkølet.

Og så vil jeg nok investere i nogle gode uldbodyer og heldragter (Føtex har faktisk nogle rigtig gode pt.) så hun kan holde varmen. Det uldtøj Føtex forhandler har bomuld indeni og uld på ydersiden og virker rigtig rart at have på.

Knus Moriaugust

LajsensmorLajsensmor
    Medlem

Hej Rikke,

Thomas har også haft on of snotnæse siden fødslen. Nogle gange løber den helt vildt og andre gange kommer der en bussemand på størrelse med monstret fra Sommer Summarum ud 🙂 Jeg har også en næsesuger, men har ikke brugt den endnu. Man skal være lidt forsigtig med at bruge den, så vi brugte den kun i nødstilfælde ved Nikolaj! Ellers kan du prøve at dryppe med de saltvandsdråber, man kan købe på apoteket til det samme. De løsner også op. Dem har vi altid brugt meget (er også gode til øjnene). Og et varmt bad er jo altid dejligt 🙂

Signe og Thomas tre uger

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.