første “private” mødregruppe besøg idag;)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 første “private” mødregruppe besøg idag;)

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    sonne38sonne38
    Medlem

og det skal så holdes her hos mig… jeg havde en super god oplevelse første gang vi mødtes i sundheds huset med SP på sidelinien:) så nu er jeg spændt på om kemien stadig er der og snakken kan flyde:) der kommer de to sidste som ikke var med første gang,så flokken bliver forhåbentlig samlet idag:)

jeg måtte aflyse de to sidste gange (også her hos mig) grundet kæfte lorte såret… så nu skal det endelig være…

opdatering hvordan besøget gik senere idag… fordi idag skal jeg ikke på job,skide skønt;))

kh anett jacob 7 uger

marabou4marabou4
    Medlem

Skide skønt Anett 🙂

Det skal nok blive hyggeligt, det er jeg sikker på. Jeg glæder mig til at høre mere 🙂

Anne

anakmananakman
    Medlem

God fornøjelse. Det bliver sikkert hyggeligt når nu kemien var der allerede ved første møde.

Kh Ana

sonne38sonne38
    Medlem

super hyggeligt og ret sjovt også;)

4 af os har bestemt meget den samme humor og passer kanon godt sammen;))

de andre 2 er også rigtigt søde,den ene noget mere tilbageholdende end os andre og den anden kommer fra vietnam og har desværre meget svært ved sproget,men hun vil super gerne denne mødregruppe,og vi andre gør hvad vi kan… men det er svært,da hun hurtigt kan blive hægtet af når snakken går lystigt på kryds og tværs over bordet;))

jeg tror bestemt at jeg bliver virkelig glad for min gruppe og det er da bare fedt;))

mødes igen mandag ;))

kh anett

…at I har det godt sammen!

Jeg er spændt på hvordan det går her næste gang vi skal mødes 🙂

Kh. Moriaugust

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.