Blødning efter fødslen

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 Blødning efter fødslen

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    mettemajsmettemajs
    Medlem

Kære alle.

Jeg hører godt nok til i septembergruppen, men da der ikke er så mange, der endnu har født dér, vil jeg lige høre jer ad i stedet:)

Jeg fødte igår, og kan allerede mærke at blødningen ikke er så kraftig længere som lige efter fødslen. Men nu er der begyndt at komme store “klatter” med ud. Det ligner en masse tykt slim, og så alligevel ikke. (undskyld de ikke så lækre detaljer!) Det jeg tænker på nu, er om det kan være noget af moderkagen, som har siddet fast og som så kommer nu, men de burde jo have opdaget, hvis den ikke var hel, da de undersøgte moderkagen efter fødslen. Er det normalt, at der kommer sådan nogle klatter med ud i de første dage efter fødslen? Jeg husker nemlig ikke at det var sådan sidste gang – men det glemmer man vel også på 3 år;)

Knus Mette og lillepigen 050910

elin_melin_m
    Medlem

…helt normalt, noget af blodet når at størkne inden det ryger ud, derfor de store klatter.

Og jo, de ville helt sikkert have opdaget, hvis moderkagen havde været itu. Jeg har nu født 4 gange, og hver gang er der kommet store klatter ud, nå her er en lille Camilla som er utilfreds og kalder på sin mor 😉

Elin

sonne38sonne38
    Medlem

Hej Mette;)

samme her,det første døgn især,jeg bløder stadig en lille bitte smule nu 6 uger efter fødslen;))

tillykke med fødslen;)gik det hele godt??

du er da altid velkommen her i august;))

kh anett

CountrymumCountrymum
    Medlem

Hej Mette

Ja, hos mig er der kommet klumper ud i to uger. Så det lyder meget normalt.

Tillykke med lillepigen!

Gitte – har født tre gange og har oplevet dette alle tre gange.

sonne38sonne38
    Medlem

hej mette;)

ja,man glemmer helt utroligt mange ting ang. baby;)

selvom det er mit 4. barn jeg lige har fået,så er der mange ting som jeg har brug for at få repeteret;))

godt at det hele gik efter bogen med fødslen og lillepigen;))

kh anett og jacob 6 uger

mettemajsmettemajs
    Medlem

Hej alle tre.

Tak for jeres svar:) Havde godt på fornemmelsen at det var helt almindeligt, men nogle gange kan man jo godt blive lidt urolig over de mest mærkelige ting.

Min fødsel gik rigtigt fint, lige efter bogen og indtil videre sover tøsen fra al postyret fra storesøster, bedsteforældre, fætre og kusiner:)

Anett; tak for invitationen. Tror at jeg vil fortsætte som nu med både at være i august og september-terminen. Har ikke været så aktiv her hos jer, men har brugt meget tid på at følge med hos jer også og få læst en masse dejlige fødselsberetninger:)

Knus Mette

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.