Morigen4/Camilla

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 Morigen4/Camilla

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    mettemajsmettemajs
    Medlem

Hej Camilla.

Jeg kunne ikke lade være med at blive lidt nysgerrig, da jeg læste dit indlæg om mødregruppe. Jeg bor nemlig også udenfor Horsens, mod Brædstrup og håber bestemt at komme i en mødregruppe, når jeg har født (har termin om en uge), og vil derfor lige høre på hvilken side af Horsens du bor, siden der ikke rigtigt er basis for en mødregruppe.

VH Mette, på besøg fra sept-terminen og 39+0

morigen4morigen4
    Medlem

Jeg bor i Skanderborg kommune, bor mellem Skanderborg og Horsens. Der er ikke lige gang i fødslerne her og nu. Da jeg fødte i 2007 var der 2 mødregrupper med børn fra samme måned, nu kan vi ikke samle en. Sp nævnte at der er nogen der snart skal føde, at vi så måske kan samle en der, men jeg har ikke det helt store behov for det. Mine store børn kommer hjem fra skole hver dag til middag, dvs jeg har fra 8-12 hver dag til div huslige gøremål + amning, skiftning og hygge med bettefisen. Vil godt have tid til de store når de kommer hjem…. så dagene flyver faktisk afsted med lynets hast. Om eftermiddagen er jeg somregel ude på vejen sammen med alle naboer og børn. Vi har ret mange børn på vejen, så jeg savner ikke noget socialt. Men regner ellers med at mødes med nogle horsens piger jeg har mødtes med i graviditeten, der er faktisk også en fra Brædstrup så mon ikke der er basis for en MG for dig ?

Kan slet ikke forstå 1/4 af min barsel faktisk allerede er overstået…. ej hvor tiden flyver afsted… så hvis jeg ikke kommer iMG er det ikke noget, jeg vil være i stor sorg over. Jeg kan godt få tiden til at gå med min store familie 🙂

Kh Camilla

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.