Anett :)

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author

Hej Anett. :o)

Må jeg spørge hvad du giver din dejlige tvebak på for tiden i dette lidt lumske vejr? Jeg er en smule i tvivl hvad jeg skal give prinsessen på – jeg mener at det var noget varmere i august for 3 år siden, så jeg er lidt i vildrede om jeg skal pakke tasken om mht. babytøjet?

Jeg har godt nok pakket lidt af hvert, dvs. langærmede bodyer og ‘bukser’, sparkedragt uden ærmer (som så kombineres med en langærmet body) men jeg tænker så – kan det alligevel blive for varmt?

Knus Moriaugust – som pt. føler sig lidt som en førstegangsmor (fatter ikke hvordan det kan gå for sig) 😉

Anonymous
    Guest

Jeg føler mig sgu også tit som førstegangs mor;))

det helt store samtale emne herhjemme,mellem chr. og mig går i disse dage på er det for varmt/koldt til tvebakken… vi er flade af grin når vi for 20 gang den dag spørger hinanden til råds om varmen i barnevogn,vuggen,sengen,er der træk eller for lunt… bla bla bla… og sådan kører den derud af hver dag…

man er en totalt pylre røv;))

vi kører lidt blandet kort ærmet body,og nat dragt med fødder i.tit har han sokker på til den kort ærmede body;)

skifter mellem dyne og stofble til at tage over ham,og hue hvis det er blæsende/køligt… det er faktisk kun de to typer tøj vi har brugt til ham endnu,vi har dog en lille hætte trøje til hvis vi skal ud med ham om aftenen,men har ikke brugt den endnu,da vi som oftest er hjemme om aftenen;)

på vej hjem fra hospitalet havde han dragt med fødder på og stofble… er ikke gået over til at bruge rigtigt tøj endnu (jeans og den slags) da jeg synes at han er alt for lille endnu;)

vi fik fortalt på fødegangen at han nok havde endnu sværere ved at regulere sin varme,da han var så klejn,uden fedt,så vi har været endnu mere i vildrede om hans velbefindende i varmen;)

læste et sted at når bebserne vejer 5 kg. så kan de meget bedre selv regulere op og ned,men der mangler han jo stadig lige 2 kg. endnu stumpen,så indtil videre fortsætter vi med at tale om temperatur hele tiden og ustandseligt… hi hi…

så selvom jeg er 4. gangs mor,så er jeg stadig usikker på mange ting,man vil jo gerne have at de har det som blommen i et æg hele tiden,og det prøver jeg så,efter bedste evne;))

kh anett

1000 tak for din tilbagemelding. Puha, ja det er bare underligt – selvom man har prøvet det hele før, så kan man alligevel føle sig usikker. Men jeg tror egentlig at det som udgangspunkt er godt. Det vidner om at man gerne vil sine børn det bedste og reflekterer over hvad der er godt for dem / mindre godt.

Ja, jeg sidder jo stadig i venteposition. I morgen skal vi holde 3 års fødselsdag for den store, så lur mig lige om det ikke bliver i morgen eller i aften jeg får veer! Det ville være for pudsigt. Jeg stiler lidt efter d. 10/8 nu – mormor kommer jo fra d. 9/8 så det ville på en måde være perfekt for så ved vi at Marcus får den bedste pasning (hvis man lige ser bort fra farmor & farfar, som selvfølgelig gerne vil køre ind, men det ville være lidt besværligt for dem).

Knus Moriaugust

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.