Og dagen startede med…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 Og dagen startede med…

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter

…at vi kunne konstatere at der har været indbrud i bilen. *SUK*

Heldigvis er der tale om en firmabil, dvs. vi ikke hænger på nogen selvrisiko og heldigvis (!) har vi lært af erfaringen fra nogle år tilbage, at GPS og andre værdigenstande bliver taget ud af bilen når vi smutter fra den.

Men NØJ hvor irriterende! Så nu skal vi have ordnet bilen også alt imens vi risikerer at få en besked fra sygehuset om at jeg skal sættes i gang (afventer fortsat svar) eller fødselen går i gang af sig selv.

Lidt tragisk komisk – hvorfor har ting det med at hobe sig op? Der plejer ellers ikke ske ‘større’ ting i lang tid og når der så langt om længe sker noget så plejer det være en række af begivenheder… That’s life I guess.

Nå piger – bare et lille brokke indlæg fra mig. Ønsker jer en dejlig dag, heldigvis er det blevet lidt køligere her på det seneste – det er virkelig dejligt synes jeg! 🙂

Knus Moriaugust

marabou4marabou4
    Medlem

Arrrrrgh jeg havde virkelig forventet noget andet med den overskrift!!! Jeg havde regnet med, at fortsættelsen ville være “og dagen startede med… VEER”

Nå, men surt show med indbrud i bilen, godt det ikke kommer til at koste Jer noget. Udover måske en Taxaregning til sygehuset 🙂 Har I kun firmabilen?

Ja, altså vi har slet ikke nogen bil, og klarer os fint, men det er nok noget andet, hvis man først har vænnet sig til den 🙂

Anne

Anonym
    Gæst

Havde som Anne også håbet på en anden undertekst;) det gibber jo helt i en;)

hvor er det surt for jer,jeg bliver stiktosset over de mennesker som ikke kan lade andre folk ting være i fred,får lyst til at riste dem på bålet…. hæ hæ hæ hæ…kan blive en ond satan;)

en sjov historie: en af chr. mekanikere bor helt ude ved kongelundskoven,i et kvarter hvor de selv har egen pumpe som de skal passe,for ikke at få oversvømmelse,sådan et super hyggeligt sted,men menneskerne er lidt specielle,men herlige efter min mening ( vi behøver ikke alle at være ens) typer med geder og lorte alle vegne og alle har gevær og den slags,men dog fredelige;)

der var så nogle fyre som troede at dette afsides sted var det perfekte sted til at stjæle biler og andet godt;) idioter… ham vores mekaniker fik fanget dem og alle mænd i kvarteret blev mobiliseret på 2 min. hvor efter at de fik fyrene til at smide alt tøjet og jeg mener ALT… og så blev de sendt afsted hjem til MOAR…

jeg kan afsløre for jer at der en virkeligt langt derude fra til busser,andet tøj osv. så det har været noget af en vandring nøgne for dem;) ha ha ha,så kan de sgu lære det..

mon ikke deres tid som tyve knægte var slut fra den dag;)

og Anne,når først man har vænnet sig til bil,så er man afhængig resten af livet;)) så hold jer hellere fra det.. bordet fanger;)

moriaugust,håber at du idag får svar på dine prøver

kh anett

HelperHelper
    Medlem

Ej, det lyder også bare surt!

Da vi skulle hjem fra sygehuset med den første havde farmand også stolt pakket bilen. Han glædede sig helt vildt til at køre hans lille nye pige hjem – men bilen ville ikke starte! Her taler vi om en bil der ALDRIG har været problemer med, og som kun var 2 år gammel. Vi måtte derfor med taxa hjem! Typisk! Han håber på selv at kunne køre os hjem denne gang 😉

Hilsen Helle – på besøg fra september

mybabylovemybabylove
    Medlem

Ja, veer havde da været at foretrække, håber de snart melder sig.

Jeg bliver også altid SÅ harm over , at der er nogle, der ikke kan lade andres ting være.

Rigtig god dag – kh Anita 36+6

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.