JM besøg endte på FG i dag…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 JM besøg endte på FG i dag…

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter

Hej piger.

Jeg skal åbenbart holdes i kort snor fra nu af. Jeg fik taget blodprøver i dag pga. mistanke om begyndende svangerskabsforgiftning. Jeg har protein i urinen, væske i kroppen og for højt blodtryk. Så jeg ser frem til at få at vide hvad prøverne siger… Håber ikke at det er noget – vil helst ikke sættes i gang. Men det er måske dét det ender med. Vi får at se.

Knus Moriaugust 40+1

elin_melin_m
    Medlem

åååh nej, det var da bare ikke særlig fedt! Håber ikke der er noget om snakken, eller at du føder med det vuns 🙂

Jeg skal til kontrol på Holbæk imorgen, så er jeg meget spændt på, hvad de siger, håber også bare min urin og blodtryk holder sig på den pæne side.

Elin 41+4

Anonym
    Gæst

det er da bare ikke nogen rar besked at få…. mærker du noget til det?

nu vil jeg da virkelig krydse fingre for at du går i fødsel meget snart… da jeg ventede på veerne,håbede jeg også at min krop selv ville gå igang,da man jo helst vil lade naturen gå sin gang:)

håber at svarende på blodprøverne viser at alt er ok med dig.. hvornår får du svaret???

kh anett

phillemorphillemor
    Medlem

Hej Mel…

Øv hvor trist. Det er da ikke fedt. Håber du kan holde lillepigen i mavsen lidt endnu og ikke skal sættes i gang.

Helle – der undrer sig over hvorfor jeg er slettet som ven på FB.

elin_melin_m
    Medlem

øøøh, Helle du ser godt hun skriver 40+1, så hun behøver da bestemt ikke holde på barnet længere, men skal da bare have veer og se og få født!

Elin 41+4

morlinda30morlinda30
    Medlem

hej helle

det lyder godt nok skidt øvøv håber blodprøverne viser noget andet, men ja se og få lille baby ud smiler

phillemorphillemor
    Medlem

ja ja det så jeg godt, men det jeg mente var bare at jeg ikke håbe at svagerskabsforgiftningen gjorde at hun skulle sættes i gang. Men at hun skal have lov til at føde lillepigen selv. Ikke fordi baby ikke skulle komme ud, det skulle bare komme ad naturlig vej…

og Elin kan også se at du er gået over tid, så held og lykke til dig, det er vidst også snart på tide. Sender en masse vestøv jeres vej

Helle – på besøg fra august07  og januar11

marabou4marabou4
    Medlem

Altså vi ER da nogle skrawl herinde!! Nu kan vi føje begyndende svangerskabsforgiftning til listen af dårligdomme 🙁

Jeg håber virkelig at blodprøverne er negative OG at fødslen snart går i gang. Helt ad sig selv 🙂

Anne

Tak for jeres svar & hilsener. 🙂

Altså blodprøverne er som sådan ok, men de var stadig noget betænkelige idet mit blodtryk er så højt som det er 160/kan ikke huske det sidste tal – + at jeg har protein i urinen.:-/

Så status er pt. den at jeg får en tilbagemelding i morgen idet lægen / lægerne lige skal konfere om det. Hvis jeg ikke bliver sat i gang skal jeg i al fald indstille mig på at komme til ekstra tjeks i løbet af det næste stykke tid… Det lød på JM som om at de nok regnede med en igangsætning så nu må vi se…

Vil nu helst lade naturen gå i sin gang, men vil på den anden side hellere ikke risikere at der sker noget. Føler mig i hvert fald så tryg som man nu kan føle sig – synes de informationer jeg har modtaget og den behandling jeg har fået har været / er rigtig god – på trods af travlhed…

Kh. Moriaugust

baby010206baby010206
    Medlem

Dejligt at der bliver taget godt hånd om dig. Det bliver skønt, at du snart har den lille prinsesse i dine arme. Håber dog, at du selv får lov til at gå i fødsel, når det nu er det, du har det bedst med.

Mange knus og tanker fra Anne 27+1 – på besøg

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.