den positive tråd 3;)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 den positive tråd 3;)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    sonne38sonne38
    Medlem

Må hellere holde jer til ilden med den positive tråd;)

Positivt (ud over det som i allerede ved)

mødregruppen,hvor vi kan læsse af og på hinanden,hvor alt er velkommen:)

plukkeveer til jer alle,dem med den gode modning af livmoderhalsen TAK;)ikke de snoldede!!!

tegnblødning til jer også;)

og sidst men ikke mindst,de skønne veer;) jeg er sikker på at det hjælper at skrive det igen og igen. til sidst må de da kapitulere og komme til jer;)

flæskesteg lavet af svigerforældrene på grillen som vi bare kan hente når vi vil;) jummi jummi…

ferie og barsel;) velkommen min ven;)

kh anett

LajsensmorLajsensmor
    Medlem

– Har haft barsel i to dage, og sovet middagslur begge dage – luksus 🙂 Mon ikke det bliver stilen frem til termin?

– En dejlig tur i Zoo med familien.

– Manden har lovet at tage med i Ikea i morgen, så jeg kan få købt en kommode til Nikolajs tøj, så lillebror kan overtage puslekommoden. Så kan jeg endelig komme igang med at finde de små størelser frem og vaske og lægge på plads. Har ikke styr på noget endnu 🙂

– At manden har lavet aftensmad, hver aften i denne uge 😉

Knus Signe 33+4

anittasbanittasb
    Medlem

Skøn dag…

• Manden har knoklet ude – og vi (vores datter og jeg) har vartet ham op..
    • Leget med vores “låne”hund..
    • Bagt 40 boller til fryseren + dem er ikke nåede så langt
    • Bagt 2 marcipan tærter med stikkelsbær + en lille til prøvesmagning
    • Alt er bagt sammen med min skønne datter (Lærke bliver 4 år til oktober), og det var bare sååå hyggeligt
    • Undskyld, men jeg glæder mig også lidt til imorgen – der skal manden på job, og datteren i børnehave efter en dejlig ferie…tror måske at jeg skal have en lille middagslur???
    • Har grint mange gange af mig selv idag – jeg vralter jo som en gås….hi hi
    • vejeret har været gravid venligt..
    • Manden har malet vidre på det der skal blive baby´s klædeskab – jeg siger jer piger det bliver sååå smukt… det er et gammelt skab jeg har fundet i en genbrugsbutik, nu er det blevet lavet og malet hvidt..så smukt
    • Hm….tja hvad mere kan jeg finde på??? Er hvis bare glad med de vildeste hævet føder – og hvor er det dog bare skønt så at vide at man er færdig med dagens gøremål…

Kh Anitta 35+5

anakmananakman
    Medlem

Dejlig weekend.

Manden havde fødselsdag i fredags og hans niece fødte den yndigste lille pige leveret som perfekt fødselsdagsgave. Nu er der ingen i familien der glemmer mandens fødselsdag længere. Vi havde fødselsdagsgæster lørdag og vejret var med os til haveselskab hele dagen.

Nu er familiens ferie slut. Manden er på arbejde, den yngste er i børnehave igen og den store sendt på dyrekoloni hele ugen. Så nu har jeg igen tid til mig selv. Overvejer allerede nu, hvornår jeg skal have en lur på sofaen 😉

Tilslutter mig Anittas gravidvenlige vejr og temperatur. Mine ankler er nu ikke længere dobbelt så store som normalt.

Kh Ana 38+2

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.