Isabella kom til verden i dag kl 10,50

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 Isabella kom til verden i dag kl 10,50

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter
    LajsensmorLajsensmor
    Medlem

Tillykke tillykke :-)Og undskyld jeg lækkede nyheden for dig 🙂 Det er bare så spændende, man bliver helt høj af at læse om jeres andres fødsler.

knus Signe

morigen4morigen4
    Medlem

Hej piger.

Som Anett jo gættede, har jeg i dag født min dejlige datter. Vågnede kl 5 efter en næsten søvnløs nat og var på Skejby ved 6,45 tiden. Jeg var desværre ikke nr 1 i køen på operationsgangen, så jeg måtte vente til kl 10 med at blive kørt derned og kl 10,50 fødte jeg en dejlig sund og velskabt datter på 2660 g og 49 cm. En fin lille mus med mørkt hår.

Jeg blev samtidig stereliseret og pga 3 tidligere kejsersnit havde de nogle problemer med arvæv, så jeg var pænt medtaget af smerter bagefter og måtte tilbringe det meste af dagen på opvågningen med jævnligt besøg af narkoselæge som gav mig lidt forskelligt mod smerterne.

Nu ligger jeg på min stue med min mand, nyder stilheden. Alle ungerne har været her i dag, men er kørt igen.

Isabella er et rigtigt pragteksemplar, Har spist godt, hun er sikkert pænt tørstig her i varmen… og ligger ellers bare og sover.

Jeg har lige været oppe og gå for første gang. Har stadig min morfinpumpe, men den må jeg vist ikke have ret meget lænere, øv. Forventer at komme hjem i morgen, men det afhænger jo nok af smerterne.

Det var vist alt hvad jeg lige kan overskue at skrive for nu.

Kh Camilla

wexoebabywexoebaby
    Medlem

I kunne iøvrigt ikke vælge smukkere navn, her hjemme har vi jo også en Isabella.

Kristina 38+1

marabou4marabou4
    Medlem

Tillykke med Isabella 🙂

Jeg håber smerterne er mindre i morgen, så familien kan blive samlet, og du kan få ro til at restituere.

Varme tanker

Anne

Sikke det “vaelter” ind med august babier. Sikke et smukt navn, lyder som en god fodsel paa trods af smerterne, haaber det snart bliver bedre!

Fidus2010Fidus2010
    Medlem

Hej Camilla

Tillykke med Isabella.

Jeg håber smerterne fortager sig i løbet af aftenen og natten, så du kan komme hjem igen.

Anne-Mette

Anonym
    Gæst

Camilla… Et kæmpe tillykke fra mig også;) er helt enig,sikke et smukt navn:)

håber at du snart er mobil igen,så du bare kan nyde hende i fulde drag uden dine smerter;)

er super glad på jeres vegne;)

kh anett

anakmananakman
    Medlem

Stort tillykke med Isabella!

Hvor er det dejligt at der nu er gang i august-fødslerne, så er ventetiden til ens egen guldklump pludselig blevet afkortet.

Ana 37+6

CountrymumCountrymum
    Medlem

Tillykke med den fine pige, og jeg håber at du snart er på benene igen. Tænk at hun bare er så klar og spiser og tager hul på livet.

Kærlig hilsen

Gitte 36+2

anittasbanittasb
    Medlem

Også et stort tillykke fra mig – håber at du snart slipper for smerterne….men du lyder til at være ved godt mod

TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE

Kh Anitta 35+3

mybabylovemybabylove
    Medlem

Kære Camilla, et stort tillykke med lille Isabella – ja, mig snød du godt nok, troede først det skulle være på mandag.

Håber i alle har det godt – glæder mig til at høre mere om din lille prinsesse.

Tillykke med fødselsdagen Isabella – kærligst Anita 35+0

morlinda30morlinda30
    Medlem

hej

er lige kommet hjem efter en dejlig ferie… så du får også et stort tillykke herfra smiler

knus linda

Hopla83Hopla83
    Medlem

Også stort tillykke herfra!

Håber det går godt, og at smerterne er aftaget, så du kan nyde den lille.

Mette

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.