Plukveer

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    usdaneusdane
    Medlem

Jeg har lige et spørgsmål vedrørende plukveer, som I måske kan hjælpe mig med. Jeg har nemlig plukveer, der gør sådan nogenlunde ondt, og de kommer hvert 4. minut idag. Jeg er sikker på, det ikke er rigtige veer, havde også mange plukveer sidste gang, men synes alligevel jeg godt kunne have brug for nogle råd til, hvad man kan gøre for at de kan mindskes, bare lidt? Jeg har prøvet at drikke ekstra vand, hvis det nu var fordi jeg var dehydreret. Jeg har ligget på sofaen halvanden time på venstre side og slappet af. Men de forsvinder bare ikke. Nogle råd.

Mvh

Stina

usdaneusdane
    Medlem

Ja, de er temmelig regelmæssige. Fra 17.50-18.20 kom de hvert 4. minut, nu er der lidt længere imellem 5-7 minutter), så håber det har hjulpet at slappe af. Men synes det er lidt svært fordi jeg jo skal have kejsersnit, og vil så gerne vente med at have det til 10. august, så jeg når at få talt med min narkoselæge først. Derfor vil jeg helst ikke have plukveer denne gang.

Stina

marabou4marabou4
    Medlem

Hej Stina,

er plukveerne regelmæssige?

Hvis du har badekar, kan du måske sætte dem i bero, ved att age et langt varmt bad. Ellers tror jeg ikke der er meget andet at gøre, end bare slappe af og være god ved dig selv 🙂

Plukveerne er “dine venner” og at de bider lidt, er bare godt, for så kan det være, de modner, og gør dig klar til fødsel 🙂

Anne

marabou4marabou4
    Medlem

Arh.. det kan jeg godt se. Men varme skulle dæmpe dem. Altså enten en varmedunk eller et varmt bad. Og så må du hellere forberede dig på et par uger i ro 🙂

Hopla83Hopla83
    Medlem

Hej Stina,

Hvor langt er det nu du er henne?

Jeg er netop passeret uge 36 i dag, og syens at plukkeveerne er begyndt at bide lidt også, og er også sådan rimelig hyppige i løbet af dagen. Jeg synes det hjælper at slappe af og lægge sig ned… Vil også gerne tro at et karbad kan være godt.

Men kan da godt se det er træls, når du skal have kejsersnit.. Må man spørge hvorfor?

Kh Mette

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.