38+1 idag og vågnet med blødning!!!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 38+1 idag og vågnet med blødning!!!

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 44 i alt)
  • Forfatter
    sonne38sonne38
    Medlem

ÅHHHH,ved ikke rigtigt hvad jeg skal tro,men har haft en god nat,dog 4 tisseture ,lidt for varmt,men tilgengæld har jeg snorket til 08.30 hvilket er en sjældenhed disse dage;) Men,lækkert var det..

Nå,men starter som sædvanlig med en morgen tissetur og toilet papiret bliver fyldt med helt mørkt “blod snask” (er ligesom nød til at detaljere det,så i kan følge med)

I ved ligesom når ens mens. er på retur,samme farve og konsitens;)

Så,nu prøver jeg at lade være med at sætte næsen op efter noget som helst,fordi jeg ORKER bare ikke at blive skuffet igen:( men,indrømmet det er lidt svært,man bliver lidt kulret i hovedet og fiser rundt om sig selv;)

skal til jordemoder idag kl.14.00 så er spændt på hvad hun siger,og håber at hun lige vil undersøge mig,så man kan få en lille status;))

åhh,girls.. Jeg bliver ikke skuffet hvis jeg får veer,ikke spor;)

Kh anett 38+1 og nu har jeg sku fået strithår!!!!

elin_melin_m
    Medlem

ja, i bad med dig, så du kan være for lækker fødende mor 😀

Men Anett, hvad blev der lige af, at føde på en mandag? Og kø-kultur? 😉

Elin

Anonym
    Gæst

Hej Elin,)

Åh,hvor jeg håber at det går som det gjorde med dig:) Det gør mig rigtigt glad at det startede på den måde hos dig sidst…Så,tør man håbe lidt mere…

Har lidt mudring i mavsen,men vil ikke lægge noget i det endnu. Har lige støvsuget og ryddet terrassen fint op,så hvis nu… Er bare så super,super spændt….

nu vil jeg snart tage mig sammen til at gå i bad,så man kan se bare lidt ordentlig ud,og få lagt det her strithår ned.hi hi..

Jeg opdaterer løbende hele dagen,nok næsten for meget hvis jeg kender mig selv ret;))

Kh anett

elin_melin_m
    Medlem

jamen for fanden, du er da bare i fuld gang så – weeeee!

Det var altså sådan det startede for mig sidste gang, havde også det blodige snask om formidddagen, og så fødte jeg om aftenen.

Nej, hvor er det bare spændende, nu skal vi altså have opdatering resten af dagen 🙂

Det kan være jdm. beholder dig jo, så tasken med!

Elin 39+5

…hov, skriver lige held & lykke med det samme, hvis nu det pludselig går stærkt 😉

Anonym
    Gæst

Tak Signe… 😉

nu håber jeg bare at der sker noget,ellers ser i mig nok ikke på den positive tråd et stykke tid. hi hi…

Du har kun i morgen med så har du barsel,lækkert for dig…

så følg du bare med i arbejdstiden,du skal alligevel geare ned disse dage;)

kh anett

elin_melin_m
    Medlem

…nej, der må jeg melde pas, husker ikke præcis hvornår tegnblødning begyndte, om det var lige inden eller om det rent faktisk var om morgenen, det kan godt være det var om eftermiddagen, og så var jeg i tvivl om jeg havde veer kl. 18

Elin

Anonym
    Gæst

Jeg har det ligesom dig for tiden,gider ikke at se for mange mennesker,kun en lille udvalgt skare,da man konstant skal svare på spørgsmål…

Derfor har jeg også den sidste tid kun taget på arbejde først på dagen,da de fleste kunder kommer sidst på dagen,og jeg vil helst ikke møde for mange af dem,man skal jo bare sige det samme igen og igen:( folk mener det jo godt,man orker det bare ikke… så,vi herhjemme har faktisk det meste af juli gået i hi,så vi kunne få lidt fred;)

vi har jo sidste dag på job i morgen inden vi lukker biksen ned,så er lige nød til at drøne ned på tårnby torv og købe kuverter til de ansatte,de plejer at få et brev til sommerferie og jul fra mig,med et par ord,og en kontant gave som tak for deres indsats… så må vist hellere få det i hus i dag,vi holder nemlig “jordbær kage” møde i morgen kl.13.30 og siger god ferie osv.

Og dem kan jeg jo ikke svigte;)

Elin: kan du huske hvor lang tid efter blødning at du fik veer?

anett

Anonym
    Gæst

Ja,faktisk ang. mandagen sagde min mor igår,at han faktisk skal fødes en lørdag hvis det skal passe.. Da mig,min mor,søster,og alle mine børn har fødselsdag på en lørdag i år,så hvis vi skal følges ad,skal han komme en lørdag;)

Men,han må sku gerne komme en torsdag for min skyld og gerne torsdagen som er idag;))

Ang. kø kultur… er også lidt rød i kinderne over det… men ,lad os nu se om der sker mere… Jeg håber virkelig for dig at du også er godt på vej,det under jeg dig virkelig,og jeg mener det;))

kh anett

elin_melin_m
    Medlem

haha, fød du bare, jeg kan unde enhver gravid, som har passeret den magiske grænse, at føde nu 🙂

Men skal jeg prøve at føde før tid, skal det godt nok til at være… meeen satser stadig på at nå min frisør-aftale imorgen, lørdag skal jeg faktisk til stor 40 års føds., men det kommer godt nok an på humøret, for ved jo godt, at man så skal svare på alle de dumme spørgsmål, og det skal man altså lige være i hopla til at stå imod. Fødselaren ved godt, jeg er på stand-by, og først får svar på dagen, om jeg kommer.

Elin

LajsensmorLajsensmor
    Medlem

Uhhh det er godt at jeg ikke lige kan lade være med at smugkigge med her fra kontoret 🙂 Spændende Anett. Håber sådan for dig at det er nu.

Kom så Tvebak – hep hep hep 🙂

God fødsel forhåbentligt 🙂

Signe 33+1

wexoebabywexoebaby
    Medlem

wexoebabywexoebaby
    Medlem

Jeg havde tegnblødning om morgenen og fik veer om natten begge gange. Så tror det er snart for dit vedkommende.

Du nåede da ogaå lige at runde de 28uger så, det må jo siges at være flot med truende for tidlig fødsel og cerclage osv.

Han skal da bare bydes velkommen den lille tvebak!

Held og lykke

Kristina 38+0

elin_melin_m
    Medlem

…jeg er spændt på, om hun overhovedet kommer tilbage fra jdm. 🙂

Jeg får selv besøg af min jdm. lige om lidt, ved ikke om jeg lige skulle spørge, om ikke hun kan mærke efter om der begynder at ske noget. Eller om jeg lige så godt kan indstille mig på +14 dage, suk!

Elin 39+5

marabou4marabou4
    Medlem

Hep hep Anett!!!

Jeg er spændt på, hvad din JM har at sige 🙂

Anne, 36+1

Anonym
    Gæst

halløj;)

Elin,hvad med at springe på zoneterapi? det skulle jeg have været i morgen tidlig,må hellere aflyse den tid:)

Jeg vil krydse alt jeg kan (dog ikke benene idag) for at du ikke går over tid.. men du har jo en masse gode plukkeveer,så de må sku da sætte lidt gang i noget;))

Herligt at i følger med i mit forløb,det er så hyggeligt.. sidder alligevel her med  mine to tøser og min mor og venter;))

glemte at skrive før at jeg er 3 cm. åben og ca. 1 cm hals tilbage;)

nu er min datter “julia” på vej til at hente frederik fra fritten,så bliver han glad,han har om muligt været mere utålmodig end sin mor:))

Og lige noget vigtigt;) i slipper ikke for mig selvom ” tvebakken” kommer,kan slet,slet ikke undvære jer alligevel;)

kh anett

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 44 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.