ang.den famøse hindeløsning;)

Alt om Børn Forums Mødregrupper Mødregruppe August 2010 ang.den famøse hindeløsning;)

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    sonne38sonne38
    Member

Jeg har jo taget en beslutning at lænke mig selv fast til jordemoderen på torsdag hvis hun IKKE vil give mig en hindeløsning!!!!

Men, nu tænker jeg om de overhovedet vil gøre det når jeg kun er 38+1 på torsdag?

Jeg har aldrig prøvet en hindeløsning før og ville da lige høre jer om i har prøvet det? hvordan det føles? og om det overhovedet kan komme på tale så tidligt?

Her tænker jeg også på at det er rimelig lang tid for mig at være lænket til et fremmed menneske,hvis hun insiterer på at vente til 40+0… ;))

ser da frem til jeres svar;))

kh anett 37+5

LajsensmorLajsensmor
    Member

Hej Anett,

Aner det ikke. der var ingen der tilbød mig det sidst, selvom jeg gik over tid, men tror at det kommer an på, om de overhovedet kan komme til. Du skal nok selv være moden til det.

Er i øvrigt noget fornærmet på dig, over at du stadig har tvebak i maven. Havde da bestemt forventet en fødselsmeddelse fra dig idag. Faktisk drømte jeg om dig i nat. jeg drømte at du var min assistent på arbejde og jeg skulle have dig til at hjælpe med noget tekstbehandling på computeren… Så vidt jeg husker er det ikke din stærkeste side 😉 Men det må nok være en indikation på at der bliver brugt relativt meget tid herinde 🙂

Mht. dine tanker om et jordemodervedhæng, vil jeg også mene, at det måske vil være en anelse belastende i længden, men hvis nu hun kunne tage sin del af plukkeveerne, tisseturerne, bækkensmerterne, humørsvingningerne mm. er det måske en win win situation.

Signe 32+5 

elin_melin_m
    Member

…du skal sætte næsen op efter hindeløsning, desværre! Når nu du så gerne vil, men hvis jeg var dig, ville jeg slet ikke være så forhippet på at få det.

Synes det var mega-ubehageligt, og havde det rigtig skidt en dags tid bagefter – og, det hjalp ikke en dyt, selvom jeg var gået 8 dage over termin + havde haft sex, der gik yderligere 6 dage mere.

De kan også kun løsne hinder, hvis du er modnet en del i forvejen, så allerede der, kan der være blokeret. Men i det hele taget tror jeg kun det hjælper, hvis man alligevel, er ved at være godt og vel i fødsel.

Jeg tænker i hvert fald, at jeg ikke gider udsætte mig selv for hindeløsning denne gang, medmindre min hjemmefødsel begynder at blive i fare, for så tager jeg det hele.

Elin 39+2

Anonymous
    Guest

ha ha,signe.. jeg dør af grin… der er intet som en god griner;))

mig hjælpe med tekstbehandling,ved sku ikke engang hvad det indebærer,men med din humor vil jeg meget gerne være din assistent,tror vi ville have det rimeligt skægt;)) Kan du ikke bare sætte mig til noget andet end tekstbehandling??? jeg er freks. god til at gøre rent og den slags,lave mad,og GRINE..

Ja,du havde jo faktisk lovet mig en lækker fødsel idag,og hvad gik der så helt præcis galt der???? ingen optræk her,men min lattermuskel bliver da rørt som den eneste;)

vil stadig lige overveje det med lænkeriet;)

kh anett 37+5

Anonymous
    Guest

Ja,jeg tænkte også lige over det en ekstra gang,læste et andet sted at det bare havde ført smerte med sig og ikke en eneste ve… så vil bare spørge hende om hun vil undersøge mig,så jeg kan få stillet min nysgerrighed om jeg er mere åben…. bare jeg ikke har snerpet mig sammen igen,med alle disse humørsvingninger;))

tak for svar;))

kh anett 37+5…. med en bedre dag idag;))

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.