Endelig barsel!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Hopla83Hopla83
    Medlem

Hej alle,

Nu har jeg endelig fået barsel. Bare så skønt. Var virkelig blevvet tiltrængt nu med varmen.

Håber I har det godt alle sammen. Jeg synes jeg har det fint, på trods af træthed, lændesmerter og problemer med at ligge i sengen om natten.

Kh Mette (34+6)

mybabylovemybabylove
    Medlem

Hej Mette – ja det er bare så SKØNT med barsel.

Jeg er kommunalt ansat og startede barsel 8 uger før forventet termin – det er altså bare luksus, og jeg nyder det i fulde drag.

Rigtig god dag til dig – kh Anita 33+6

Fidus2010Fidus2010
    Medlem

Hej Mette

Dejligt du nu har barsel så har du også noget tid til at nyde maven, måske slippe lidt af med trætheden og få hvilet mere i løbet af dagen, det synes jeg helt sikkert hjalp mig da jeg gik på barsel.

Nu kan du også rigtigt komme igang med redebyggeriet, hvis du ikke allerede er godt igang med det.

Kh Anne-Mette 36+2

Anonym
    Gæst

hej mette:)

tillykke med at du kan barsle nu,det er bare helt dejligt at køre ned i gear,og focus kan rettes mod vores graviditeter og de skønne bebser vi har i vente:)

din indlæg ligger i den private!!!! er det med vilje?

det bliver godt for dig og din krop at drosle ned… jeg har også det med lænden,men det svinger meget..

kh anett 37+1

Hopla83Hopla83
    Medlem

Ja, det er altså bare skønt at have tid til at hvile sig i løbet af dagen. 

Anett; ja jeg sagde bare ja til at det kun var mødregruppen der skulle kunne se mit indlæg. Det gør I andre måske ikke?

Anne-Mette; ja du har helt ret med redebyggeriet. Vi er i fuld gang med børneværelset, og efter manden har været med til fødselsforbredelse kan det slet ikke gå hurtigt nok nu:-)

Jeg ønsker jer en dejlig dag. Vi skal spille rundbold i aften på vores hestemark med nogle venner og familie – jeg og min gravide veninde bliver nok bold-opkastere 🙂 eller gillmestre :-(.. Hi hi.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.