Skræmmende….

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Skræmmende….

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    majahamajaha
    Medlem

…. at fordi det ikke længere hedder netdoktor er denne gruppe gået i opløsning….

Jeg kommer oprindeligt fra august 2004 men da den smuldrede “flyttede” jeg med i juli 2004 og har nydt at følge med i debatterne og trådene…

Tænk sig hvilken betydning hhv juli og august 2004 har haft i vores hverdag de sidste 6½ år!!!!!! Og nu falder det hele bare væk fordi et fantastisk forum blev lavet om til noget  der slet ikke kan leve op til det gamle….

Takker alle jer gæve tøser for nogle utroligt gode tråde og blogs.. Har fundet meget inspiration især i madtrådene… Og vægttrådene har også været skønne… Ja det har det hele…. Mangler det skisme lidt…

Jeg takker jer alle

Knus Jannie (nu 40+1 og vægten siger 79,3 og er altså under de 80 kg v termin som var mit mål!!!! SÅDAN)

katja1850katja1850
    Medlem

Wow allerede ved termin …

Og rigtig flot du holdt vægten.

Knus Katja – der også er ked af at gruppen er sløjet så meget af – meeeen tjekker dog stadigvæk siden ud.

Knus Katja 

acinchinaacinchina
    Medlem

Totalt flot at du holdt dit maal til termin – tillykke med det.

– og jeg kigger altsaa ogsaa forbi her (taenk hvis min naese skulle gaa noget forbi)

/AC

Ninna333Ninna333
    Medlem

Hej Jannie

Vi fortsætter vores debat på FB…

Hilesn

Ninna

majahamajaha
    Medlem

jeg er ikke medlem af gruppen på Fb,,,, Men er det rikke (smmothie man skal have fat på der???

Ninna333Ninna333
    Medlem

Ja det er hende (eller Beagle eller Ditte). Se hendes tråd 🙂

Hilsen

Ninna

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.