Navne til tvillinger

Alt om Børn Fora Debatfora Ordet er frit Navne til tvillinger

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 19 i alt)
  • Forfatter

Hej.

Vi venter tvillinger og vi har ikke en ide om hvad de skal hedde.

Vi har i forvejen Noah Emil,Merle Andrea og Silje Marie.

Der er en dreng og en pige. De må ikke starte med C,L,N,M,S. De skal starte med samme bogstav og de skal have et mellemnavn(de behøver ikke og starte med samme bogstav)

Så kom med alle jeres bud(:

PatellaPatella
    Medlem

Alva og August?
    Asta og Anton?
    Vilma og Villads?
    Elvira og Elias?
    Karl og Klara

… det var sørme noget af en navneudfordring : ) Held og lykke med at finde de helt rigtige navne : )

Kh/Patella

Elvira og Elias er nu godt(:

Lige nu snakker vi om Ella/Emilia/Emily og Elias og Freja/Frida og Frederik.
    Tror Elvira skal med på listen.

Vi tror de skal hedde Elias ?? og Emilia/Emily Sofie eller Victor Elias og Vilma Sofie.
    PatellaPatella
    Medlem

Rigtig sødt – havde helt ‘glemt’ navnet Victor – og det er bare skønt sammen med Vilma : )

Kh. Patella

PatellaPatella
    Medlem

Rigtig sødt – havde helt ‘glemt’ navnet Victor – og det er bare skønt sammen med Vilma : )

Kh. Patella

Victor Elias og Vilma Sofie(:

Noah,Emil,Merle Andrea,Silje Marie og Victor Elias & Vilma Sofie de passer nu godt sammen med deres søskendes navne.

I må stadig gerne komme med bud på hvad de kan hedde, da vi ikke er 100% sikker på at de skal hedde Vilma Sofie og Victor Elias.

oktober78oktober78
    Medlem

Hvad med Vera istedet for Vilma? Synes der er lidt Flintstones over navnet Vilma, hi,hi…:)

Mvh. Pia 13+4 – med en Marie hvis det bliver en pige og ??? hvis det bliver  en dreng:)

Vi er næsten sikker på at de skal hedde Vilma Sofie og Victor Elias. Dog kun Victor og Vilma i daglig tale.

Alle gode navne har vi jo brugt. Noah Emil,Merle Andrea og Silje Marie.

Min søster venter en Cecilie Rebekka så Rebekka kan vi ikke bruge.

Vi havde ellers snakket om Rebecca og Romeo men vi havde ikke sagt det til nogen også kommer min søster og siger at deres pige skal hedde Cecilie Rebekka når men det også fint for jeg er ikke helt vild med Rebecca det mere kæresten.

Havde der været to drenge i min mave var de sikkert kommet til at hedde Oliver og Oscar da Oliver var et navn vi snakkede om både til Noah,Merle og Silje. Eller måske Victor og Villads – David og Daniel.
    Havde der været to piger så var de kommet til at hedde Thea og Thilde.

Lige nu snakker vi om Gaia som jeg bare elsker og Gustav?

Min mor siger hvad med Karla/Kathrine og Konrad og jeg tænker om vi bare skal tage de navne for de er da ret søde men de passer jo ikke til de store.
    Kærestens mor siger Bella og Bertil og de da også ret søde sammen.
    Så siger kæresten hvad med Bastian og Bella og jeg tænker de navne er perfekte til de 3 stores navne. Så måske vi har en lille Bastian og Bella i maven. Vi havde snakket meget om Sebastian til Noah.
    Bella Sofie og Bastian ?? måske Elias hedder min søsters dreng godt nok også til mellemnavn med hun siger det helt okay hvis vi tager det.

Så lige nu er vi enige om Vilma Sofie og Victor Elias – Bella Sofie og Bastian ?? – Gaia Sofie og Gustav ??

Hvad med Oliver & Olivia/Ofelia/Oline (elsker jeg selv)…? Og så måske Romeo og Frida til mellemnavn? Oliver Romeo & Oline Frida? Eller Oline Josefine 🙂

Hilsen

Rikke Christina (mor) og Frida Josefine (datter på 15 måneder) 🙂

Kæresten siger Tristan og Thilde og jeg har aldrig været vild med Tristan men har en kæreste der elsker det. Så Thilde Sofie og Tristan Oliver. Da Oliver er et navn vi har snakket om til de 3 store.

Ellers så snakker vi om Josefine/Josefina Sofie og Jonathan Oliver og tror nu det bliver de navne.

Vi vil gerne have at drengene skal hedde Micas eller Oliver til mellemnavn og pige skal hedde Sofie til mellemnavn.

Romeo Micas og Ronja Sofie – Frida Sofie og Frederik Oliver/Micas er nogen af dem vi også snakker om.

sussansussan
    Medlem

Men det er da nogen rigtig fine navne 😉   Hvad med Rosa Rikke/Romeo Eller Bastian alex/ander              

har selv en Phillip/Isabella og måske en lille William i maven

Held og lykke med navnene kh Sus

Oliver og Ofelia gode bud men kæresten kan ikke lide det.

Frida Josefine er nu sødt og Frederik Oliver.

Lige nu bliver det Frida Sofie og Frederik ? eller Josefine Sofie og Jonathan ? eller Vilma Sofie og Victor ?

Jule-morJule-mor
    Medlem

her er nogle navne til tvillinger jeg godt kan lide 🙂

Eline og Elias

Alfred og Annabell

Tristan og Tatiana

Ronja og Romeo

De navner elsker jeg !! Held og lykke 🙂

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 19 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.