FB/ AOB

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg vil blot lige høre, om meget af debatten er rykket til FB? Jeg er ikke selv på FB, så kan ikke se det. Jeg syntes indlæggene er faldet drastisk det sidste stykke tid og mange af dem, der plejer at være her, de er ikke rigtig at finde. Det kan selvfølgelig også skyldes, at det hele bare kører og alle er ude i det super dejlige vejr :oD

Marie

Ninna333Ninna333
    Medlem

Jeg er rykket meget på FB og kigger herind et par gange om ugen

En del af debatten er rykket til vores gruppe på FB. Det kører noget mere problemfrit end her på siden, men det er jo rigtig ærgerligt med jer, der ikke er på FB…

Mvh. Anja

Anonym
    Gæst

Ja jeg syntes da det er lidt trist at man har været med i 6 år og så bare må se sig smidt ud på sidelinien, men det er så den streg i regningen man må betale, hvis man som jeg har valgt at være anonym :o) Jeg er super glad for de år vi har været aktive her på juli 2004. Det er jo lidt som at miste en arm at skulle undvære det. Men det er nok tid at komme videre……

Marie

SmoothieSmoothie
    Medlem

Du kan også vælge at droppe noget af anonymiteten og komme med over på facebook – du vil jo kun kunne ‘ses’ af en relativ lille flok mennesker med ca 50 medlemmer af gruppen. Ingen andre har mulighed for at læse vores debat derinde ;O)

Jeg forsøger at være med begge steder, men i går f.eks kunne jeg bare ikke få lov til at poste et indlæg her på siden, så jeg opgav til sidst og lagde det kun på fb-gruppen. Synes bare ikke det fungerer godt nok herinde længere. Synes det er sørgeligt. Men beholder min blog/dagbog her, den del synes jeg fungerer ok og kan ikke umiddelbart erstattes med facebook (for gider ikke have den offentlig for hele min omgangskreds)

Rikke

acinchinaacinchina
    Medlem

Marie,

Hvorfor kan du ikke bevare anonymiteten paa facebook…? du kan da lave en profil lige som her og saa blive medlem af gruppen paa facebook… bruger navn Marie til fornavn og kikz til efter navn – og den eneste du behoever at vaere ven med er rikke… og du behoever ikke bruge accounten til andet en at gaa ind paa NDJUI gruppen.

Man kan da godt have 2 facebooks account en hvor du er mariekiks og en hvor du er dig selv paa samme PC.

Anyways jeg kigger stadig her ind daglidt 

/AC

foldbergfoldberg
    Medlem

Jeg ved godt, jeg ikke er den mest aktive i denne mødregruppe til at besvare indlæg, men forsøger at komme med et “guldkorn” når jeg synes, jeg har noget at bidrage med. Er det nok til et medlemsskab af jeres gruppe på facebook? Hvis ja, kan jeg findes under Mette Dahl med mailadressen mette _ foldberg @ hotmail.com. Jeg er herinde og kigge hver dag og synes, det er ærgeligt, hvis jeg ikke kan få mit daglige “skud” ND/AOB.

Hilsen

Mette

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Jep – jeg er med på FB, men kigger da også stadig herind. Synes bare overskueligheden er røget, kan ikke se hvem der har skrevet i tråde som tidligere, kan ikke se hvad de nye indlæg er, mangler så meget ved det gamle ND + truslen om at det skulle gå hen og være mest for plus-medlemmer – seriøst, mange andre gode sites tilbyder de samme ting gratis.

Men det vil da være hyggeligt hvis de der har deltaget seriøst og aktivt til debatten herinde også vil være med på FB.

Knus Christina

I den tråd lidt længere nede på siden, der hedder “For pokker – smidt af”, kan du se, hvordan man bliver medlem af FB-gruppen.

Mvh. Anja

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.