farmand har trukket kalorius til sig;))

Alt om Børn Forums Mødregrupper Mødregruppe August 2010 farmand har trukket kalorius til sig;))

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    sonne38sonne38
    Member

ja,undskyld hvis jeg går hen og bliver personlig… sarte sjæle kan stoppe her!!!!

ja,som overskriften lyder så havde vi en lidt uheldig situation for farmand herhjemme… fredag mens vi var i fuld gang med intimiteten,skete der det at lillemanden han flippede totalt ud i mors mave og sparkede løs alt hvad remmer og tøj kunne holde til:( det så kæresten meget tydeligt og kalorius trak sig tilbage hvor han kom fra.. smiler;)

vi har så prøvet et par gange siden,men han kan simpelthen ikke,da han ser sin lille søn for sig hele tiden…

han har forklaret mig grundigt at det ikke har spor med mig at gøre,og det ved jeg også er 100% rigtigt,så jeg er ikke følsom omkring det,selvom det er ærgerligt da:(

kan godt forstå ham,og de tanker det sætter igang hos ham,så jeg tror desværre at samleje på denne side af graviditeten er slut for vores vedkommende… jeg vil ikke presse ham,da han selv har det dårligt over manglende præstation… jeg vil i stedet glæde mig over at vi har haft det skønt hele graviditeten.. og så finder vi da bare på noget andet i stedet,det skal nok blive “hyggeligt” men den halsbrand jeg har.. hi hi

heldigvis er der jo ikke så frygtelig lang tid igen…

håber ikke at jeg har gjort nogen herinde alt for forlegne… det er jo det sure med det søde:)

kh anett 34+6 og nu i delvist sølibat

elin_melin_m
    Member

…bestemt ikke stødende, men bare ærgerligt han ikke kan holde den gående, for hvis du nu går over tid, så kunne det være en god ting til at hjælpe med at sætte skub i veerne!

Nå, vi håber bare du ikke skal gå over tid, så der snart kan “hygges” igen 🙂

Elin 36+3

morlinda30morlinda30
    Member

altså jeg kan nu heller ikke se noget stødende i det… det er jo meget normalt at nogle mænd bare ikke kan holde anken ud og ikke kan dyrke sex.. ærligt at det skal være sådan.. men heldigvis kommer lysten jo igen, når du har født.. så må i bruge andre intime måder og tilfreds stille hinanden på, hvis det kan lade sig gøre…

herhjemme har vi dog ikke det problem smiler

marabou4marabou4
    Member

Hahaha Anett, sikke en historie!!-jeg kan levende forestille mig, at det IKKE er noget der passer dig 😀 Men det ER da også ærgerligt, så vi må håbe, at I hurtigt kan komme back in business efter fødslen.

Her har vi for længst måtte hitte på alternativer. I de perioder hvor jeg blødte, kunne jeg simpelthen ikke slappe af til det, og fik de frygteligste tanker om, at der pludselig lå et foster på lagnet, og jeg ville aldrig tilgive mig selv det, eller nogensinde få et normalt forhold til sex igen. Lidt syge tanker, men jeg er bare ikke den mest rationelle gravide 😉

Jeg glæder mig til, at alt igen bliver normalt, og min mand og jeg får tid til hinanden igen, for lysten mangler ikke.

Anne

Anonymous
    Guest

hej anne:) jeg kan sagtens forstå at du ikke turde når du blødte,man er jo dødsens angst for at der sker noget som man så føler at man er skyld i bagefter:(

nå,men efter at min gamle brugte livmoderhals har åbnet sig lidt,så er der alligevel lukket for den varme hane;) det er ikke det smarteste at prikke til den lige nu;) christian er faktisk den som er mest nervøs for at lillemanden skal komme for tidligt ud (altså jeg er selvfølgelig også) han blev selv født 4,5 uger for tidligt,men er da rimeligt normal af og til alligevel;)) han vejede selv kun 2450 ved fødslen,men har da efterfølgende vokset sig til en krabat på 194 cm.

jeg selv blev født 2 uger over tid,og min mor sagde at jeg lignede en gammel dame på kroppen,da jeg åbenbart ikke havde taget næring til mig den sidste tid,så flappet krøllehud på min lille spæde krop;) nå,men sådan ender det jo nok igen med alderen… hi hi..

vores lille manse er kun blevet vurderet til ca. 2300,så han skal da lige fedes op inde i sin moar… alle mine børn har været fede babyer med tiden,ikke da de blev født,men efter en masse amning sådan nogle kalosser som blev siddende der hvor de blev plantet… det har så desværre ændret sig med årene,nu er de ikke til at holde styr på;)

håber også at vi herhjemme finder hinanden hurtigt igen efter fødslen,tænker på hvor vigtigt det er for parforholdet at man stadig også bare er kærester/mand kone… alfa omega

kh anett 35+4

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.