3D skanning mm.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    LajsensmorLajsensmor
    Medlem

Hej de damer,

Ja så har vi været afsted til 3D skanning idag, og det var en dejlig oplevelse. Først og fremmest fik vi slået fast at alt bare er som det skal være og næstbedst fik vi konstateret at det er en lille dreng der gemmer sig derinde. Havde godt nok fået det at vide til MD-skanningen, men jeg var absolut ikke overbevist. Men idag fik jeg et godt kig på banditten – og der var ikke noget at tage fejl af 🙂

Den fineste lille babydreng, der ligner sin storebror på en prik! Lidt syret oplevelse sådan at få et flashback til den skanning vi var til med Nikolaj. det bliver spændende at se, om han også ligner ham, når han bliver født.

Han er en lille tyksak med gode elastikker på arme og ben og så kunne vi se, at han har godt med hår 🙂 Uhhh hvor jeg glæder mig til at holde ham i mine arme.

Skanningsjordemoderen fortalte også at jeg har rigtigt meget fostervand, så det forklarer måske mit noget svulmende korpus.

Prøver lige at sætte et billede ind af babydrengen og svulmende korpus på min profil 🙂

Mange knus

Signe 28+1 – og endelig i tredje trimester

Anonym
    Gæst

hej igen,igen..

jeg kan kun se billeder af dig:) flot mavse du har;))

ved ikke om jeg gør noget forkert,kan heller ikke se billeder af nikolaj:(

kh anett 33+1

Anonym
    Gæst

hej signe:)

tillykke med at i skal have en lillebror;) og at han ser frisk og tyk ud;)

det er en skøn oplevelse,sådan en 3D scanning…

smutter lige ind på din profil og kigger på billedet..

kh anett 33+1

anittasbanittasb
    Medlem

Hej signe:)

Tillykke med den lille dreng. Ja jeg syntes også at det var en vild god oplevelse af få lavet en 3scanning så jeg kan godt forstå din begejstring…

Jeg var også lige inde og se dine billeder – sikke nogle skønne drenge..og ja jeg kunne godt se 3D billledet – så nu virker det..

Hvor fik du forresten lavet din 3D scanning henne?

Kh anitta 30+2 

LajsensmorLajsensmor
    Medlem

Hej Anett,

Tak – den er i al fald noget mere volumiøs end den plejer 🙂

Underligt med 3d billedet, det burde ligge over mavebilledet. Prøver lige at uploade det igen – og sætter også et på af storebror 🙂

Signe

LajsensmorLajsensmor
    Medlem

Hej Anita,

Tak 🙂

Jeg fik lavet skanningen ved Bang og Hinge i Sundhedens Hus (der hvor Jordemodercenteret også ligger). Har været super tilfreds begge gange. Der bliver taget god tid. Idag var vi der 1 time og 15 minutter! Jeg blev sendt på en lille gangtur, da ham ikke ville vise sig frem da hun gik over i 3D, og heldigvis virkede det. Men hvis ikke ville hun  hav givet os en ny tid 🙂

Hvor blev du skannet?

Signe

Anonym
    Gæst

det er et flot scannings billede,meget tydeligt,han ser så fin ud,ligesom sin storebror:) vi fik desværre ikke så tydelige billeder ud af vores,da han bestemt ikke var samarbejdsvillig vores lille fyr,og det selvom mor her nærmest udførte en rituel stammedans,for at få ham rykket… så den lille mand gør åbenbart kun hvad han selv vil;)

kh anett 33+2

anittasbanittasb
    Medlem

Hejsa Signe.

Jeg blev scannet samme sted – og var også rigtig godt tilfreds.. Jeg slap for gå tur og stammedanse da han fint flyttede på sig efter et par solide skub på mavsen..

Kh Anitta 30+3

Du er forresten ikke den eneste der er kæmpe stor den her gang… Folk er begyndt at spørge om det ikke er lige op over…

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.