Gaveønsker

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Kom så piger….. Hvad ønsker jeres snart 6 årige? Mads’ højeste ønsker er jo nintendo dsi xl og den får han så inkl spil + taske. Men derudover ved han det ikke rigtig. Er der fx nogle ting, der vil være smart at have her til skolestart? Han får selvfølgelig en skoletaske. Han fik også skrivebord på værelset i vinters, så han kan sidde og lave “lektier”. Jeg håber I kan komme med lidt inspiration til ønskesedlen :o)

Marie

MettkkMettkk
    Medlem

Jeg synes det er meget svært, men det synes jeg altid. For her ønsker knægten sig en masse, som jeg bare synes er helt tosset. Men jeg skriver det som regel på ønskesedlen alligevel jo, det er jo en ønskeseddel :o)

Her i huset ønsker Robert sig

STAR WARS LEGO (og jeg hader det som pesten, han snakker ikke om andet)

Rullesko – sådan nogen ting til at sætte på skoene med hjul under + beskyttelse til knæ/albuer/håndled

Vandgevær – vandpistoler

Udendørs legesager (forskellige spil)

En tur til Legoland

Musik – hits for kids eller hvad de nu hedder

Tøj

—————-

Ja, det var vist det, heldigvis skal ønskerne først bruges til august her, så der er lidt tid endnu :o)

Glæder mig til at se jeres andres ønsker.

Mette

BeagleBeagle
    Medlem

Albert har fødselsdag om 2 uger 🙂 Han ønsker sig en nitendo, som alle de andre. Spil til denne, kors hvor de koster….

Bakugan, løbehjul, hjelm og knæ-og albuebeskyttere.

Penalhus, madkasse og drikkedunk. Skoletasken får han af min mor i uge 30, hvor de skal ud og kigge på tasker i Holbæk.

Bakugan-ting 😉

Forstørrelsesglas, en særlig kasse til opbevaring ad regnorme med forstørrelsesglas foroven, kemisæt, mikroskop og sådanne nørdede ting.

Bøger fra DR1, Store Nørd, Klimanørd mm. Hans allerhøjeste ønske er at møde fyrene fra Nørd-udsendelserne. Heldigvis kender jeg en del i DR så jeg forsøger at lave en aftale i stand med dem.

Snorkeludsty samt et særligt fiskenet.

Sengetøj.

Jeg tror det var det.

Beagle.

badlandsbadlands
    Medlem

Må jeg ikke godt anbefale VItello-bøger? De er sindssygt sjove at læse op af! Skrevet af Kim Fupz Aakeson, og vi fandt en del af dem i Brugsen til en 10’er. De koster ellers 100 kr. Men de er hver en krone værd

Lone

acinchinaacinchina
    Medlem

Oscar oensker sig USA og danmarks fodbold toej – danmark har han faaet af farmor og farfar og vi giver ham USA. Saa oensker han sig dykke ting til poolen (en hullahop ring som staar paa bunden og man svoemer igennem, toypedos og et basket net der flyder med boldt for at vaere helt praesist) og ting til sit nye vaerelse og en ny skiracing hjelm i roed MED chinguard (det sidste er meget vigtigt). Jeg tror jeg koeber pool ting fra min far saa er det klaret.

min mor er her lige pt og plejer at tage dem en tur i legetoejs butikken hvor de kan vaelge deres foedselsdags gave. De maa koebe for 500 dkk hver og det er saa vildt alt det som de kan faa for det!

/AC

acinchinaacinchina
    Medlem

Glemte lige skole ting.

Oscar fik et penalhus af sin mormor og det har han vaeret rigtigt glad for det – god ting at have ogsaa selv om at skolen supplier med det hele med penalhuset fik han en blyantspidser  – du ved en af de store hvor man stikker blyanten ind og drejer paa et hjul – Uha den er god og drengene ELSKER at bruge den!

Oscar har ogsaa faaet en sommerferie skole bog hvor han skal lave opgaver som svare til dem fra skolen. Han skal bruge 20 min hver morgen (eller saa) i hele sommerferien som altsaa er MEGA laang – fra paa tirsdag og til 6 september og jeg syntes det er vigtigt at han holder det hele ved lige, skrivning, matematik og laesning. Aftalen er at naar hele bogen er lavet saa kan han vaelge en ting vi skal lave biffen, museum, cykel tur eller ligende og saa har jeg en nu bog til ham.

Drikkedunke og madkasser og termo lunch tasker og termokopper til varm frokost mad er ogsaa rigtigt godt – det bruger jeg tit. Saa faar de fx pasta m koedsovs, suppe eller andre rester med til frokost og det kan sagtens holdes varm selv om lunchtasken/boxen kommer i koeleskab (lille fif er at skolde koppen med varmt vand inden den varme mad fyldes i)

Jeg ved ikke rigtigt noget om gymnastik toej/tasker – Oscar har sit i en anden taske hvor han har alt sit udstyr i (dog ikke ski udstyr da det fylder helt vildt)

/AC

nilla1969nilla1969
    Medlem

Asger ønsker sig i hvert fald fodbold og løbehjul. Og ellers er jeg ikke nået så langt endnu – men ja, man skal vel til at tænke i de baner 😉

Jeg tænker måske at jeg også skriver gode spil på sedlen, omend behovet ikke er så stort: jeg “kom til” at købe fire nye spil i dag til ophørsudsalg i den lokale boghandel…

olivia02olivia02
    Medlem

Hej.

Længe siden jeg har været herinde men her er lidt:

Christoffers ønsker (i prioteret rækkefølge)

Skoletaske gerne med ”Starwars” motiv

Fodboldkort fra ”Match attrax”  og VM serien

ABC plakat evt  http://shop.denintelligentekrop.dk/product.asp?product=1389

http://www.abcleg.dk/emne-132/matematik-97/abc-plakat-1007.html

Albue- og knæbeskyttere til ”rulleskøjter og løbehjul”

Spil til en Nintendo DSI

Taske til Nintendo DSI

Lego: Alle slags og meget gerne i ”creator” og ”Starwars” serien

Strømper i str 30

Bukser i str 122

Kort/langærmet T-shirts str 116 eller 122

Cd fra det danske mgp 2009

Cd ”Hit for Kids”

Plastikunderlag til under kontorstolen

DVD ”BølleBob” fra 1995 (Han elsker sangene herfra)

Bakugan DvD’er fås bla i Føtex til 100 kr

Bakugan Bakutin (tinæske med 2 bakugan kugler-fås i div legetøjsbutikker og Bilka) ca 190 kr

Gormiti folket i Cartoon serien (Findes vist ikke i dk endnu) eller Evolutionserien

Bakugan Bøger ca 70 kr dog IKKE nr 3 (Fås hos div. Boghandlere)

Bog ”Forsøg og forstå” http://netbutik.dr.dk/default.aspx?c=Catalog&category=154

Gavekort til sko eller seje gummisko i str 30

Løbehjul med 2 hjul. (Helst med Bakugan på)

Spil ”twister” eller bodybalance fra ToysRus

Knus Lena

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.