Nu har jeg også været til den første scanning.

Alt om Børn Forums Mødregrupper Mødregruppe December 2010 Nu har jeg også været til den første scanning.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    MarilynMarilyn
    Member

Som skrevet igår skulle vi til termins-scanning i går eftermiddags.

Det var dejligt at se den lille – trods en fortravlet læge samt et elendigt scanningsapparat :o, Det var meget utydeligt, og det billede vi har fået med hjem ser nærmest uhyggeligt ud – det var lidt bedre ‘live’ :p

Jeg blev sat noget tilbage i forhold til min egen fornemmelse – 8 dage (11 i forhold til lægens termin) – så nu er jeg, atter, 14 :o)

Jeg er glad for at have fået scanningen! – Sidste gang jeg var gravid, havde jeg på fornemmelsen at min termin var forkert, og at jeg ikke var så langt henne som beregnet. Det var der ingen der lyttede til, så det endte med at jeg gik til ’42+0′ og meget, meget umoden indvendigt fik sat fødslen igang.. Det vil jeg enormt gerne slippe for denne gang – så nu har vi da lige 11 dage mere at løbe på 😀

Sommerknus til alle, M 14+0 (igen :p)

martinskymartinsky
    Member

Rigtig fint Marilyn, tillykke med den lille i maven, at den har det godt!!!

Så er sikkert slet ikke til at skyde gennem idag, hva… 😮

kh Martina 16+2

Rosen1972Rosen1972
    Member

at alt var som det skulle være og det er så dejligt at se den lille baby, held og lykke.

Hilsen Jette 13+5

Rosen1972Rosen1972
    Member

at alt var som det skulle være og det er så dejligt at se den lille baby, held og lykke.

Hilsen Jette 13+5

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.