navlepop og streg:)

Alt om Børn Forums Mødregrupper Mødregruppe August 2010 navlepop og streg:)

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    sonne38sonne38
    Member

ja,hvornår er det nu at navlen popper (hvis den gør)

og så slog det mig lige at man hvis også får en mørk streg fra navlen og ned,men er i tvivl om det er alle som får det… og hvad er den mørke streg egentlig?

ja,jeg har glemt meget fra de andre graviditeter:)

hos mig er navlen godt udspændt,hullet indad er næsten i plan med maveskindet,men den popper dog ikke.

og den mørke streg er der ikke antydning af endnu:)

hvad med jer andre? er lige nysgerrig?

kh anett 32+3

marabou4marabou4
    Member

Nope, heller ingen streg eller pop hos mig. Men navlen er som hos dig, godt spilet ud. Den poppede ikke i sidste graviditet, og der kom stregen heller ikke, så det er nok forskelligt fra kvinde til kvinde, og måske fra graviditet til graviditet 🙂

Anne

CountrymumCountrymum
    Member

Ha ha det er da sjove tanker du har Anett 🙂

Navlen er poppet ud de sidste måneder ved mine to første graviditeter, og den er på vej.

Linien har jeg heller ikke haft, den hedder linia Nigra, læs her http://da.wikipedia.org/wiki/Linea_nigra

Hilsen Gitte 30+3

anakmananakman
    Member

Min navle er ikke ‘poppet’ hverken de to foregående gange eller så langt i denne graviditet. Men den er helt flad og øm for berøring, både uden fra og inden fra.

Stregen fik jeg meget tidligt i mine to foregående graviditeter, men der er ikke skyggen af streg denne gang….? Jeg har to piger og venter nu en dreng, så måske har det noget med kønnet at gøre?

Ana

Anonymous
    Guest

ja,man bliver jo klogere hver dag:) “linea nigra” lyder lidt smart når man kan det latinske udtryk;)) takket været gitte og wikipedia:)

tak for svarende 😉

kh anett 32+4

Ingen navlepop her, og kun en lille bitte streg…

Kh. Moriaugust

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.