tjek på hvidovre overstået:)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 tjek på hvidovre overstået:)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    sonne38sonne38
    Medlem

halløj alle:)

så har jeg været til scanning på hvidovre idag,samt samtale med min overlæge (han er jo lidt min)

alt så super godt ud med lillemanden,stort hovedet og korte ben,hi hi…

når man tænker på at jeg er 175 cm. og farmand 194 cm. så falder lillemanden lidt ude for normen herhjemme;))

spøg til side,han ligger lige omkring standart,med meget lidt udsving,vejer lige knapt 1700 gram ,hovedets mål 8,8 x 6,5….så alt i alt ligger han 14 % under ,men det er helt inden for normalen,så alt er bare skønt og perfekt:)

min livmoderhals er HELDIGVIS stadig 2,5 cm. så cerclagen (sammensyningen) holder perfekt trods mange stående arbejds timer samt tiltagende plukkeveer:) det er super dejligt at vide:)

om 3 uger skal jeg der ud igen og få taget syningerne,jubii… så er det ligesom et rigtigt tegn på at jeg nærmer mig termin.

for tiden har jeg det faktist rigtig godt,er ikke specielt besværet,mest om aftenen,men ellers drøner jeg bare derudaf… lad os håbe at det bliver ved på den måde. min træthed er også aftagende,så lige for tiden har jeg svært ved at finde noget at klage over… (men,alt kan være anderledes i morgen) vi ved jo hvordan det kan svinge med energien:)

indrømmet,er jeg allerede død utålmodig,og vil bare gerne have min lille stump i armene og kysse løs på ham…

lidt opdatering fra mig:)

kh anett 32+0… føles fedt med 32+0

marabou4marabou4
    Medlem

Hvor er det godt, at alt er som det skal være, og at cerclagen gør sit job!!

Nu færdes jeg jo lidt på Min-Mave, der er de første 3 augustbabyer kommet til verden, og i god behold, trods alt.

Jeg har lige haft en rigtig træls periode, og har slet ikke været glad for at være gravid. Jeg aner ikke hvor tankerne kom fra, men det burde jeg jo efterhånden være vant til 🙂

Nu er jeg ved godt mod igen, og føler mig forholdsvis fit, så de sidste uger skal nok komme til at gå stærkt. Jeg har også en eksamensopgave der skal skrives, så jeg får tankerne lidt væk fra mave og indhold.

Anne

Dejligt med en god update. Jeg var ikke klar over at du havde en cerklage, det må være lidt underligt at gå med sådan en – kan du mon mærke den?

I al fald er det super dejligt at alt er vel. Og ja, dejligt at ugerne nærmer sig vores termin nu.

Kh. Moriaugust

Anonym
    Gæst

hej anne:)

det er også tit ufedt at være gravid,kan sagtens forstå at du har det sådan. jeg ville bestemt også helst være fri… nogle kvinder ligefrem elsker at være gravide.. hmm,sådan tænker jeg bestemt ikke,men alt taget i betragtning så går det ok…

vil allerhelst bare være mig selv,med mobilitet og såkaldt normal krop;))

du har også haft super travlt med dit eksamens ræs, så måske har du ikke lige haft det store overskud til mavsen… godt at du føler dig lidt bedre tilpas nu,snart er det heldigvis overstået:)

tænk at der er kommet 3 august babyer på min mave,hvor er det vildt… sikke en forskrækkelse for de forældre,godt at bebserne har det godt,gad vide om de får følger af den tidlige ankomst…

moriaugust:)

nej,jeg mærker ikke min cerclage,heldigvis:) har kun mærket den ganske få gange hvor bassemanden lige har trykket på den,men bestemt småtings afdelingen;))

er dog lidt ængstelig for at få veer mens den er der:(  så er derfor ekstra glad for at den skal fjernes om 3 uger:)

kh anett 32+0

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.