Update på koncert mm.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 Update på koncert mm.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    LajsensmorLajsensmor
    Medlem

Hej tøser,

Ja så er der lige en lille update fra mig. Har ikke haft ret meget energi den sidste uge, så derfor har jeg været lidt stille 🙂

Som jeg skrev i en tidligere tråd var jeg så heldig at være til John Mayer koncert i Forum sidste søndag. Det var heldigvis en rigtig god oplevelse 🙂 Vi holdt os til planen og blev bagerst i salen. Lyden var tilpas og baby holdt sig pænt i ro og sparkede kun lidt når mor sang med på yndlingssangene 🙂 Det var lidt hårdt for lænden at stå op så længe, så jeg måtte på toilettet et par gange og strække ud. Her stod jeg i øvrigt i kø med de samme 4 gravide piger, så man skulle tro at gravide blærer følger samme rytme 🙂 Herudover var det skønt at have lidt kvalitetstid med min søster uden at sønnen tog al opmærksomheden. Vi sov på hotel og spiste brunch og osede på strøget dagen efter. Det blev også til en tur i Rundetårn (pludselig indskydelse – havde ikke været der siden 7. klasse). Skal hilse og sige at det er en noget stejl opstigning. Måtte holde flere pauser opad og havde da også en tissepause både på vej op og ned – igen hurra for den gravide blære 🙂

Ellers går det rigtigt godt. Synes at vægten er begyndt at stige lidt her på det sidste, men det er jo også meget naturligt. Maven er også blevet godt stor og tung, især de dage, hvor babyen ligger lavt. Så er eneginivauet helt i bund og jeg vralter rundt som en gammel and. Men andre dage, hvor han ligger anderledes er kroppen let og energien i top. Bækkenet har det også godt de fleste dage. Igen må jeg slå et slag for kranio sakral terapi. Det har virkeligt gjort en forskel for mig.

Jeg har endelig fået taget mig sammen til at bestille tid til 3D skanningen, som jeg fik af sønnen og manden i morsdagsgave. vi skal afsted næste torsdag og jeg glæder mig til at se om hun også kan se en tap, som MD-skanningsdamen kunne. Jeg har ikke været overbevist, da min krop siger at det er en pige, men lad os nu se 🙂

Er stadig på fuld tid på jobbet, selvom jeg prøver at gå lidt før nogle dage. I sidste uge ansatte vi en barselsvikar, der skal starte den 1. juli, så nu kan jeg tælle 1½ måned ned til min barsel starter. Det er nu lidt vildt at det er allerede. Synes lige at jeg har tisset på pinden!

Nå det var en længere smøre fra mig – det var i øvrigt anden gang jeg skriver det. Nettet gik ned da jeg forsøgte at poste det første gang – grrrrrrr.

Knus Signe 26+6 – der har termin om nøjagtigt tre måneder idag 🙂

Anonym
    Gæst

hej signe:)

det lyder rigtig dejligt at din søster og dig havde en super hyggelig tur,med koncert og hotel hygge:)

efter man har fået børn sætter man ligesom mere pris på stunderne hvor man er uden unger:) selv om børnene selvfølgelig også er vidunderlige…

jeg har det på samme måde som dig,nogle dage er jeg bare totalt flad og andre dage kan det hele bare komme an:)

min lille stump holder mest af at ligge i bunden af mavsen,kan godt mærke det på blæren og tit at han sparker lige mod livmoderhalsen,lidt ubehageligt:(

tænk at vi kan være så flade at vi ikke engang orker at skrive indlæg,velkommen til de gravides univers;)) i morgen skal jeg til tjek på hvidovre med scanning af livmoderhals og bebse;) jubii,glæder mig…

skriver lige et indlæg om det i morgen,med opdatering på den lille mand…

kh anett 31+6

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.