Koncert og gravid

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 Koncert og gravid

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    LajsensmorLajsensmor
    Medlem

Hej tøser,

Ja jeg er så heldig at jeg jeg skal til koncert med John Mayer på søndag sammen med min søster. det bliver en rigtig tøsetur med overnatning i hovdstaden med efterfølgende brunch og shopping 🙂 Glæder mig rigtigt meget, da det har været en drømmekoncert i mánge år!

Men jeg er lidt spændt på, hvordan maven reagerer på den høje musik. Det er en stor koncert med 10000 mennesker. Har bestemt mig for at holde os i baggrunden, men selvom musikken er af den mere bløde genre, er der nok alligevel knald på volumen. Døjer ikke med plukveer endnu, men er nervøs for om musikken sætter dem igang. Erder nogle af jer, der har været ude og høre musik med mave på?

Signe 25+2

marabou4marabou4
    Medlem

Ork ja 🙂

Jeg har både i denne og min sidste graviditet været til meget larmende punk-rock koncerter. Min mand er musiker, så det hører med 🙂

Jeg døjede meget med plukveer i min sidste graviditet, og var til koncert en uges tid inden fødslen, men jeg oplevede aldrig, at musikken triggede dem. Heller ikke selvom det sidste band jeg hørte, havde det som mål, at sætte min fødsel igang 😉

Det kan godt være hårdt at stå op så længe, så det er nok meget fornuftigt at holde Jer lidt i baggrunden, og måske sørge for, at få godt med væske inden, for der kan godt blive lidt tæt 🙂

Rigtig god koncert 🙂

LajsensmorLajsensmor
    Medlem

Lyder godt med din gode erfaring – spiller din mand med i noget man kender? Min mand og mange af vores venner spiller også musik, men det er ret hård metal, så de koncerter holdt jeg mig fra i sidste graviditet – selvom din taktik med fødselsstartermusik lyder meget smart – virkede det??? 🙂

Var godt nok også til Metalicakoncert i sidste graviditet, men det var så tidligt (inden uge 12, at det absolut ikke betød noget 🙂

Men ja, glæder mig helt vildt og det skal nok blive rigtigt godt. Tænker også, at hvis det bliver for hårdt at stå op, kan jeg vel altid finde en afsides krog og sætte mig på gulvet!

Knus Signe

Anonym
    Gæst

jeg har også været til nogle stykker:)

skal faktisk igen på onsdag på ti øren her på amager…

min kærestes bror har et rock band,det hedder” shotgun revolution” for jer som er nysgerrige;)

de får faktisk deres første single i rotation på P4 fra på mandag,den hedder flip side…

nå,men vil også prøve at holde mig lidt i baggrunden på onsdag,hvis det ellers er muligt… det er dog udenfor,så det bliver nok ikke så slemt endda:)

så med mindre at det pisser ned på onsdag,så tager jeg afsted:)

rigtig god tur med søster,signe,det skal da nok blive en super tur for jer;)

kh anett 30+3

marabou4marabou4
    Medlem

Signe, det virkede ikke som fødselsstarter, men jeg har i dag en søn, der kan falde i søvn i selv den værste støj 😉 Jeg tror bare, at bandet der spillede, syntes det kunne være sjovt, at have sat en fødsel i gang med deres musik 😀

Jeg tror ikke, I kender det musik min mand spiller. Det er ikke just noget, der når ud til de brede masser, men de har da udgivet en del plader efterhånden. Bandet hedder Singvogel, og spiller punk-rock. Før det, var han med i et band der hed Vildensky som jeg var RET pjattet med, og den aften vi var sammen første gang, vidste jeg faktisk ikke, at det var ham der var forsangeren. Så det var lige en ekstra bonus for mig 😀

Min mand kom for et par uger siden, og spurgte lidt hemmelighedsfuldt, om jeg kunne tænke mig en koncertbillet til Leonard Cohen i fødselsdagsgave (jeg har fødselsdag den 7. august) for så ville han bestille den nu. Jeg elsker Leonard Cohen, og det ville være en drømmekoncert for mig, så jeg blev glad… lige indtil han fortalte hvor og hvornår: På FYN den 14. august (jeg har termin den 18.) Han havde overhovedet ikke tænkt på, at det var så tæt på termin 🙂

Nå, det var et sidespor, jeg håber du vil fortælle os om koncerten Signe 🙂

Anne

CountrymumCountrymum
    Medlem

Ja, jeg har også været til flere koncerter, sidst til Peter Gabriel i London sidst i marts. Forrige gang var vi til Depeche Mode og Faithless – også i London, og jeg tænkte da over det, men det er gået meget godt.

Jeg ville synes det var hårdt at stå til enkoncert nu, men ofte kan man jo finde et sted at sidde.

God koncert – Håber ikke det regner nær så meget hvor du skal være, som her mellem Århus og Skanderborg!

Kh Gitte 28+4

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.