MØDET BLEV AFLYST 2 TIMER FØR……..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 MØDET BLEV AFLYST 2 TIMER FØR……..

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 18 i alt)
  • Forfatter
    MettkkMettkk
    Medlem

FORDI VI HAR FÅET DEN SKOLE VI VILLE HAVE…………………..

HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA

Helt fantastisk glad er jeg da godt nok, og sku egentlig også lidt sur. For nu får vi den plads vi vil have og havde brug for. Men hvad så med den stakkels familie der ikke får deres vijle, fordi vi har borkket os tilpas længe?? SÅ får man sku lidt dårlig samvittighed overfor dem, ik.

Egentlig var jeg indstillet på, vi ikke fik skolen, men da visitationen ringede i formiddags, og sagde vi havde fået pladsen, fortalte de også, at de var blevet kimet ned fra gud og hver mand, der fortalte at Robert altså virkelig havde brug for den skole.

Dvs alt vores arbejde de sidste mange uger har givet pote. Der er nogen der har lyttet til os, og givet os ret, og dermed ringet til de rigtige, der kunne gøre noget ved det……………..så hurra for det og dem. Vi måtte ikke få at vide, hvem det er der har ringet, men vi har på fornemmelsen, at det er kommunens småbørnskonsulent. Hende har vi også lige haft fat i og takke mange gange. Men vi skulle da endelig ikke takke, da det jo var hendes job. Så er det fandme da godt der er nogen, der kan deres job og lever op til det :o)

Hurra hurra hurra…..nu kan vi godt tage til sommerfest i børnehaven alligevel. Nu er der noget at feste for og smile af……

Så tak til alle jer, der krydsede, i gjorde det godt :o)

Mette – der endelig skal sove om natten igen :o)

ingefdingefd
    Medlem

Ej, hvor er det bare godt. Stort tillykke med det. Nogle kampe kan vindes 🙂

Får helt tårer i øjnene.

Knus

Inge

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Ej hvor fedt, får helt tårer i øjnene, det er cool når sådanne ting lykkes. Og dårlig samvittighed synes jeg ikke man bør have – Robert har brug for dem plads, færdig!

Tillykke!

Knus Christina

acinchinaacinchina
    Medlem

Jeg syntes at du og din mand har gjort et rigtigt godt stykke arbejde som I kan vaere nok saa stolte af. Det har ikke vaeret nogen let situation for nogen og alligevel lykkedes jer at kaempe jer til det som I syntes var bedst for Robert.

Totalt godt gaaet af jer 🙂

Kan godt foelge din daarlige samvittighed over de boern som ikke har resurse straeke foraeldre…

Tillykke med det hele hvor er jeg glad paa jeres vejne

/AC

katja1850katja1850
    Medlem

HVor er det bare godt.

Glem alt om dårlig samvittighed. Det er jeres dreng det drejer sig om og du skal tage dig af ham – ikke alle de andre.

Knus og tillykke

Katja

MettkkMettkk
    Medlem

Tro mig, jeg har haft tårer i øjnene siden vi fik opringningen :o)

Men endelig er det glædestårer og de har også ladet vente på sig synes jeg.

Mette

Ninna333Ninna333
    Medlem

Hej Mette

Har også kommenteret på FB 🙂 Jeg er superglad på jeres vegne. Det er godt, når de professionelle kan samarbejde og få noget igennem – selvom de har fået et nej første gang…

Tillykke med det 🙂

Ninna333Ninna333
    Medlem

Hej Mette

Har også kommenteret på FB 🙂 Jeg er superglad på jeres vegne. Det er godt, når de professionelle kan samarbejde og få noget igennem – selvom de har fået et nej første gang…

Tillykke med det 🙂

Anonym
    Gæst

Det var lige præcis hvad jeg ønskede….. at komme herind igen senere og til gode nyheder :o) Jeg får helt kuldegysninger. Hvor er det lækkert, at jeres hårde arbejde har virket! Super!! Og TILLYKKE mange gange :o)

Marie

tanteettetanteette
    Medlem

Åh hvor er det fedt!!!!

Bliver så glad, når det lykkedes,- men tænker også at det er fanme ærgeligt at man skal bruge så meget energi på at få det bedste til sit barn…

Men damn, det er godt for jer!!

KH Henriette

Vestjyde30Vestjyde30
    Medlem

TILLYKKE – sikke en god nyhed!

Kh. Ellen

nilla1969nilla1969
    Medlem

Fantastisk 🙂 Skønt at høre!

knus, pernille

BeagleBeagle
    Medlem

Sikken en dejlig nyhed ! Godt kæmpet, det gav pote med Jeres hårde arbejde. Jeg er virkelig glad på Jeres vegne, især Roberts så han får de bedste betingelser i skolen.

Knus,

Beagle.

camillamorcamillamor
    Medlem

Hvor er det dejligt at I fik pladsen! Det viser bare at det godt kan betale sig at kæmpe, og ikke tage et nej for et nej.

Godt kæmpet – det er utroligt hvilke kræfter man kan mobilisere når det gælder ens børn 🙂

Kh. Camilla

MettkkMettkk
    Medlem

Taaaarrkk alle sammen…..

Det har været så skønt at kunne læsse fuldstændig af herinde og samtidig kunne skrige på hjælp. Jeg brugte faktisk en del af de råd mange af jer kom med. Om det så er det eller hvad det er, der har givet udslaget er fuldstændig ligegyldigt.

Vi er glade og lettede og kan endelig sove godt igen, og det gjorde jeg sku også i nat, som en hest skal jeg love for.

(Det eneste jeg er så skuffet over er min søster – hun har valgt at afskrive mig af en eller anden grund og mens alt det her har stået på, har jeg intet hørt fra hende. Ikke EN eneste gang har hun kommenteret mine triste indlæg på FB eller spurgt hvad der er galt. Heller ikke selvom jeg har skrevet på HVERT ENESTE af hendes indlæg……..er meget skuffet, for vi har altid været meget sammen, men efter vi har fået mand og børn, er vi gledet meget fra hinanden og kan ikke rigtig blive enige mere. Men derfor synes jeg nu nok, man kunne støtte hinanden lidt i sådanne situationer. Så er det sku godt jeg har AOB, jer kan man altid regne med)

Mette – der bare skal slappe af i dag og så en tur på kærestetur i morgen :o)

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 18 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.