Panik & Offer

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

hej anne:)

vi er stadig ikke kommet et navn nærmere,jeg prøver at nævne nogle forskellige af og til,men de falder ikke rigtig i god jord hos farmanden…

min søn frederik har lavet den sjoveste liste over navne som han bare synes er helt perfekte…

hør lige her: IGBAL, D.J, BIG SMOKE, RAMSES, C.J, TIMI, TOT, TJENTO BENTJA, BAD, LILLEBROR, ED, PUMBA, TONY,

jeg var flad af grin da jeg læste den,og den liste skal helt sikkert gemmes til evig tid og minde;))

kh anett,som er navne forladt,modsat sønnike

30+0

marabou4marabou4
    Medlem

må dit barn gerne hedde, men ikke Analia og Batman… hvad er det lige for nogle mennesker, der ansøger om at få den slags navne godkendt? Man skal dælme være en tapper kriger, for at kunne bære et navn som Offer.

Hvad med Jer herinde, er I kommet nærmere valg af navne?

Vi har en lille liste med drengenavne, og også en med pigenavne HVIS nu scanningssygeplejersken tog fejl, men vi har slet slet ikke sat os fast på noget endnu. Jeppe vil gerne have, at han skal hedde Sofus, Skæg eller Rasmus Klump, han er dog også med på Rasmus (uden Klump) 🙂

Anne

CountrymumCountrymum
    Medlem

Hej Anne

Jamen stakkels børn der døbes nævnte navne! Da vi boede i England mærkede man også tydeligt at de ikke har en navnelov som her, der fik børnene alle mulige og umulige navne, River, Angel osv.

Vi har ganske få navne i spil, som der vel og mærke er enighed om.

Kh Gitte 28+1

marabou4marabou4
    Medlem

Anett din søn får da top point for kreativitet!! Sikke gode navne 🙂

Vi har snakket navne, men vi er ikke kommet tættere på et navn. Faktisk skal vi have valgt 2 navne, idet storbror også har 2 fornavne. :o)

KH. Moriaugust

wexoebabywexoebaby
    Medlem

skal hedde Joanna Emilie.

Har i forvejen Isabella Kirstine og Alexander Julian.

Og så har alle børnene mit efternavn.

Kristina 30+1

LajsensmorLajsensmor
    Medlem

Havde overvejet Panik… nej pjat. Aner ikke hvad purken skal hedde. Havde været så meget nemmere med en pige, for der har vi det perfekte navn klar, så der må bare komme en treer 😉 Jeg vil så gerne have en Bertram, men manden har nedlagt veto. Så ligenu er det Thomas og Anders der er på bordet, men har ikke rigtigt forelsket mig i nogle af disse navne endnu.

Panik er i øvrigt et almindeligt navn i Grønland. Er stødt på det flere gange før (arbejder med grønlandske unge). De har i det hele taget nogle syrede navne, men det vildeste jeg har hørt er Smerte – det må virkelig have været en hård fødsel 🙂

Signe 25+2

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.