Statistik: Hvad hedder dit barn?

Alt om Børn Fora Debatfora Navne Statistik: Hvad hedder dit barn?

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 239 i alt)
  • Forfatter
    bredkjaer1bredkjaer1
    Medlem

Min pige fra november 2009 hedder Enya Irene 🙂

LiseButtleLiseButtle
    Medlem

Vores tre piger er meget forskellige, og deres navne har vist sig at passe perfekt til dem. Jeg ville rigtig gerne have haft, at sidste skud på stammen skulle hedde Sally, men den gik faren ikke med til. Så hun hedder Annelie – og så købte jeg bare en hund og døbte hende Sally i stedet for:) Så fik jeg min vilje en lillebitte smule…:)

sanneh01sanneh01
    Medlem

Vores datter fra april 2008 hedder Caroline.

JanniLeslieJanniLeslie
    Medlem

Min søn er fra nov. 08 og han hedder Sander.

piamoupiamou
    Medlem

Det hedder vores 3 skønne piger 🙂

Ophelia2Ophelia2
    Medlem

Villads er fra 2008 og Lauge fra marts i år. Faktisk hedder de Villads Emil og Lauge Emil efter min mands morfar (og vel også nok lidt efter en vis knægt fra Katholt…;-) )

Anonym
    Gæst

Min datter hedder Philippa. Valgt af min mand. Jeg ville have hun skulle hedde Katarina men da jeg saa hende foerste gang var der ingen tvivl – hun var en Philippa.

Anonym
    Gæst

Vores dejlige dreng hedder Asmus 🙂

TrinelkTrinelk
    Medlem

Vores tvillinger fra maj 2008 hedder Sigrid og Astrid.

Min mormor hed Sigrid – og da vi havde besluttet sig for Sigrid og skulle finde et navn vi synes passede til, blev vi enige om Astrid. det viste sig så at min mormor havde en søster der hed Astrid – det var jeg ikke klar over.

Vi snakkede også en del om Ingrid – og det hed min mormors anden søster (men det vidste vi heller ikke før lang tid efter pigerne var født)

mvh Trine

PS: Det viste sig at min mormors 3. søster hed Helga – men det havde vi altså ikke haft med i vores overvejelser.

azzkinderazzkinder
    Medlem

Min dejlige datter fra sep. 09 hedder Kaya – det tog laaaang tid at komme frem til det navn, og selv efter fødslen var jeg i tvivl, meen, der gik nu ikke længe før jeg var over bevidst om at det passer perfekt til hende 🙂

LeneNiel1LeneNiel1
    Medlem

Emma Marie og Asta Sofie

:0)

EsmannBabyEsmannBaby
    Medlem

Jeg er helt klart til danske navne. Rosa er opkaldt efter sin oldemor

Raaby81Raaby81
    Medlem

Min datter fra 2007 hedder Marie. Hvis jeg fik en dreng med min nuværende kæreste, skal han hedde Hans. 🙂

Almas morAlmas mor
    Medlem

Vores prinsesse fra nov. 2008 hedder Alma.

Morrik81Morrik81
    Medlem

Mine drenge hedder Victor (06) og Albert (08). I 2009 fik vi en lille pige, Ellen, som desværre døde af en hurtig og voldsom lungebetændelse i marts. Jeg er meget til de ældre navne. Hvis (eller forhåbentlig når) vi skal have en igen, vil jeg gerne have en Harald, en Sigrid eller en Holger… Eller en Herman, men det vil min mand ikke med til!!! Til en pige har vi også snakket om Liv eller Liva… Simpelthen fordi vi tænker det bogstaveligt “liv”!

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 239 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.