Statistik: Hvad hedder dit barn?

Alt om Børn Fora Debatfora Navne Statistik: Hvad hedder dit barn?

Viser 15 indlæg - 211 til 225 (af 239 i alt)
  • Forfatter
    dutten2000dutten2000
    Medlem

med storebror Diego

taalmodighedtaalmodighed
    Medlem

Philip er fra den 17 oktober 2010, navet er noget min mand har bestemt, han har altid godt kunne lige det navn, og da det var en pige vi fik første gang 2. maj 2008, måtte han jo gemme navnet og håbe… Jeg ville gerne have han skulle hedde Thomas efter min mands bedstefar, men det ligner for meget min mands navn som er Tommy …… det kunne nemt blive noget rod at finde rundt i.

kckvskckvs
    Medlem

Vores datter fra april 2009 hedder Karla og vores tvillinger fra november 2010 hedder Vilma og Sigurd:-) 

FrkskrukFrkskruk
    Medlem

rmlrml
    Medlem

Hej

Vores datter er født i Juni 2010. Hun hedder Sisse. Et navn vi havde snakket lidt om mens jeg var gravid, og da hun så pludselig kom til verden 2 måneder før end planlagt, syntes vi bare til det passede rigtig godt til hende 🙂

Der var lidt hvisken i krogene lige efter hendes barnedåb, da ikke alle havde hørt navnet før. Men idag er hun blevet en rigtig lille bisse (på den gode måde) så nu kan hun jo ikke hedde andet;)

LouisevpLouisevp
    Medlem

Min dejlige datter hedder Jessica-Sofia. Og det var noget hun selv fortalte i en drøm, inden vi overhovedet vidste det blev en pige.

Og det var slet ikke i den retning vi havde tænkt;)

GubbebabyGubbebaby
    Medlem

Selma

MyFirstMyFirst
    Medlem

Vores lille pige fra 09/11-10 skal døbes Julie om 4 uger 🙂 Min mand har altid ønsket sig en datter som hedder Julie og jeg vil gerne have at det er et dansk navn som samtidig kan udtales på bl.a. engelsk (jeg har familie i USA som ikke kan dansk)… og så passer det kendte navn Julie godt til vores noget specielle efternavne – så skal hun kun stave sit efternavn når hun bliver ældre 😉

nina_dnina_d
    Medlem

Pernille, Rikke & Mikkel

Da vi fik Pernille ville jeg have hun skulle hedde Laura og min mand ville have at hun skulle hedde Julie. I stedet for at lade en “vinde” lånte vi “hvad skal barnet hedde” hvorfra vi hver skulle skrive 10 navne vi kunne lide. Pernille gik igen på begge sedler 🙂

cirkusknudcirkusknud
    Medlem

Min ældste søn fra 2004 hedder Ludvig Edmund (Edmund efter min mands farfar) min datter hedder Laura Amalie og den yngste fra 2010 hedder Knud Holger kaldet Holger. Jeg er nok også mest til de gamle navne, ungernes navne er da også fra oldeforældregenerationen. Skulle jeg nogensinde få en pige (hvilket jeg nok ikke gør, vi har lukket!) skal hun hedde Clara!

Mine dejlige unger hedder: Andrea(2001), Oscar(2003), Viola(2007) og Sonja(2010). Jeg havde enmillion forslag, men min kære mand skød dem alle i sænk, og det endte med, at det var Viola, som besluttede. at det endeligt skulle være Sonja. Alle pigerne inkl. min mands to (Natasja og Linnea) ender på -a, så det skulle dette også… Men ikke, at det blev meget nemmere af det 😉

Marisen15Marisen15
    Medlem

er min skønne datter fra juli 2010. Jeg havde ellers længe stået på Alma eller Asta, men droppede hurtigt Alma, men kæmpede ihærdigt for Asta, men manden kunne ikke overtales, så hun blev til Frida og hun lever helt op til navnet om Frække Frida.

Havde jeg fået en dreng ville jeg hælde til Gustav eller August (sidstnævnte skal der vist også kæmpes for)

ViZart1982ViZart1982
    Medlem

I følge indlægget er det navne på børn fra 2010 Alt om Børn er ude efter. Og min søn fra 2010 hedder Elias. Jeg har også Andreas fra 2006 og Melanie fra 2004

tinahelenetinahelene
    Medlem

Thor hedder min skønne dreng fra marts 2010. Storesøster fra januar 2008 hedder Freya :0)

DanSofDanSof
    Medlem

Så navnet første gang i et sladder-blad, i slutningen af min graviditet.
    Så kunne han pludselig ikke hedde andet.
    Født december 2010 🙂

Viser 15 indlæg - 211 til 225 (af 239 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.