Hvornår er det nu jeres barsel starter?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 Hvornår er det nu jeres barsel starter?

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter

Min starter d. 11/6 men jeg har faktisk bedt om at få lov til at gå fra før tid (med ferie).

Hvad med jer?

Kh. Moriaugust

marabou4marabou4
    Medlem

Min starter tidligst den 30/6, men ellers den 2/7. Jeg er studerende og skal lige have afsluttet eksamen, inden jeg kan gå på barsel, og den ligger desværre ret sent i år. Men på den anden side, så er det rart at have lidt travlt. Det er jo rimeligt stillesiddende, så på den måde ingen belastning 🙂

Hvor lang tid holder du Moriaugust?

Jeg starter på studiet igen i slutningen af april. Jeg synes et år er for meget, og ½ er for lidt, og så passede det lige med 3 skole moduler. Jeg synes simpelthen bare, at vi har planlagt det så godt rent tidsmæssigt 🙂

Anne

Anonym
    Gæst

hej anne:)

hvad er det egntlig du er ved at uddanne dig til?

du har sikkert skrevet det tidligere,men du ved,graviditets hjerne:)

kh anett

Uha. Mht. barsel, så vil jeg gerne holde 1 år. Men alligevel overvejer jeg også en anden option. For eks. forkorte selve barslen og så holde en ugentlig fridag eller forkorte arbejdstiden.

Men nu må vi se.

Kram,

Moriaugust

CountrymumCountrymum
    Medlem

Min barsel starter også 11.06. Dvs ifølge overenskomsten først 24.06., men med afholdelse af 3 omsorgsdage og lidt ferie, landede det på 11.06. og jeg GLÆDER mig og synes jeg trænger. Jeg kan ikke holde mere ferie inden, selvom min arbejdsgiver gerne ville have det fordi jeg har patienter bokket i kalenderen.

Jeg regner med at holde et år, det bliver forhåbentlig godt for mig og familien som fra august er på fem ialt.

Gitte 27+5

marabou4marabou4
    Medlem

Anett, jeg læser til sygeplejerske, og er halvvejs når jeg går fra, så det skal bive helt godt med et lille pusterum… hvis man ellers kan kalde det det 😉

Anne

anittasbanittasb
    Medlem