Et godt indlæg.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Et godt indlæg.

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    olivia02olivia02
    Medlem

Hej

Jeg tænkte at det var længe siden jeg havde lavet et godt indlæg, så her kommer et.

Jeg startede jo på Bomi (hjerneskadecenter i Roskilde) for ca 1½ mdr siden og Bomi er guds gave til os hjerneskadede. De er bare super dygtige og er meget obs på hver enkelt klient. F. eks så startede jeg med individuel fys. og lidt balancetræning, men min Fys mente at det skulle være primært balancetræning. Da vi er 3-4 stykker der har det sådan, Ja så oprettede de bare et balancehold til os.

I denne uge prøvede vi (Bomi og jeg) at sætte min tid op til at jeg nu har 2 ting/kurser per dag istedet for 1. Så jeg er nu begyndt på tre nye ting, nemlig: Mindfulness, Tilbage til arbejde og Kend din hjerne.

Jeg har godt nok været træt både mentalt og fyssisk i denne uge, men har også fået en slags ny energi. Alene det at komme ud og snakke med andre der har mange af de samme problemmer som mig er skæppeskønt. Steen siger at han kan mærke at der sker en masse med mig efter jeg er begyndt på Bomi,så det er godt. Faktisk har vi lige købt en Crosstræner på min opfordring, hvilket aldrig var sket før i tiden. Da jeg hader al form for sport, men nu er parat til at prøve eller kæmpe.

Jeg har af mange venner og familiemedlemmer fået afvide at jeg har fået nyt liv i stemmen, så det er jo fint.

Knus Lena

ingefdingefd
    Medlem

Hej Lena,

hvor er det skønt at høre, at det går så hurtigt fremad, nu hvor du endelig har fået den hjælp, du har behov for.

Det må også være skønt at være træt fordi man har lavet noget, der giver mening. Det lyder næsten som et helt nyt liv.

En kæmpe krammer til dig.

Inge

tanteettetanteette
    Medlem

Åh det lyder dejligt!

Håber det fortsætter på den gode måde.

KH Henriette

Ninna333Ninna333
    Medlem

Det lyder godt 🙂 Det er altid dejligt at komme i hænderne på nogen, der ved, hvad de laver…

Dejligt at høre, at du er på vej tilbage til dit gamle selv og har mod på at kæmpe kampen. Godt gået!!!

HIlsen

Ninna

Annette70Annette70
    Medlem

Hvor skønt for både dig Lena, og din familie.

Og dejligt at høre de tager sig så godt af dig på dit træningssted!

/Annette – som blev helt rørt af dit positive indlæg 🙂

DitteDitte
    Medlem

Tillykke med at du kommet i kompetente hænder (Bomi) – hvor er det dejligt for dig! Og pragtfuldt at høre hvordan du selv mærker, at der nu sker ting og sager, der er gode for dig :-))

Knus fra Ditte

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Jamen hele dit indlæg stråler jo af optimisme, så man mærker det da bare igennem du skriver.

Skønt at det endelig lykkedes at komme til Bomi og skønt med fremgang for jer. Hvad der er godt for dig styrker det gode for jer i familien.

Knus Christina

camillabagcamillabag
    Medlem

Fantastisk Lena! Dejligt at komme herind og læse sådan et positivt indlæg fra dig 🙂

Kh Camilla

katja1850katja1850
    Medlem

Hvor er det bare skønt at høre Lena.

Og hvor var det godt at du kom videre til Bomi.

Knus Katja

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.