Update på Grønland

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Update på Grønland

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Forfatter
    tanteettetanteette
    Medlem

Så er drømmen om Grønland slut for denne gang. Har netop sendt en mail til dem om, at min mand (som jo kun er min kæreste Grrrr…) ikke har fået job,- og derfor er jeg nødt til at springe fra.

Dereks job er godkendt og han starter vst så småt i morgen og på fud tid på tirsdag. FEEEEEDT!!!!

Har lige snakket med D. om, hvad fanden vi nu skal arbejde hen imod. Skal vi blive i Skrydstrup og få det bedste ud af det eller skal vi satse på at sælge hytten og flytte til Fyn,- som vi oprindeligt drømte om??

Lige nu aner vi ikke, hvad vi gør!!! Eller jo,- det næste års tid er vi her!

Tak for støtten I gæve kvinder!

KH Henriette

acinchinaacinchina
    Medlem

Tillykke med afklaringen. Det maa gi ro I sindet. Dejligt med Dereks job! Groenland flytter sig jo ikke saa hvem ved…

/AC

ingefdingefd
    Medlem

Hej Henriette,

skønt at I endelig ved, hvad I skal det næste lange stykke tid. Surt at Grønland ikke blev til noget. Jeg forstår dig til fulde, jeg kan også blive helt krampagtig over uvisheden. 

Lige nu har manden jo job, men han hader det, så han gør, hvad han kan for at søge væk, men der er bare ikke hul igennem lige nu. Så vi sidde jo også lidt i limbo og venter på, at han finder sit drømmejob.

Nu håber jeg, at det går rigtig godt for Derek, så de fastansætter ham efter endt løntilskud 🙂

Knus

Inge

olivia02olivia02
    Medlem

Hej Henriette.

Selvom jeg ikke har skrevet så meget herinde har jeg fulgt med i hele historien og er glad for at I kan få lidt ro på. Det er aldrig sjovt at skulle stå i en situation som man ikke selv er herre over. Jeg er sikker på at I vil nyde livet i de næste par måneder og så måske gå igang med at planlægge resten af livet.

Knus Lena

stiniistinii
    Medlem

Både tillykke og øv…

Men det næste år, kan være lykkens år ;o)

Og så er det jo bare med at søge alt hvad han kan. Mulighederne er derude. Man kan jo sige at hvis I flytter til Odens, så eer der mulighed for job på Sjællland?

Dejligt at kunne se frem til et år hvor I veed hvad I har og hvor I står!

Kh Stine

Ninna333Ninna333
    Medlem

Hej Henriette

Godt med en afklaring…

Nu skal hjernen lige omstille sig fra Grønland tilbage til Danmark 🙂 Tillykke med jobbet til Deres det næste årstid. Hvem ved? Måske er i på vej til Grønland næste år eller andre mere eksotiske steder 🙂

Hilsen

Ninna

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.