Hørte hjertelyd igår for første gang <3

Alt om Børn Forums Mødregrupper Mødregruppe December 2010 Hørte hjertelyd igår for første gang <3

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    MarilynMarilyn
    Member

Ja som overskriften siger hørte jeg det lille fut-tog derinde igår, for første gang. Det var som om både kvalme, ømme bryster, træthed og svimmelhed trådte helt i baggrunden for en stund! EJ hvor er det dog bare en magisk lyd!

En glad M, 9+4

ventolineventoline
    Member

Skønt, dejligt for jer at den lille har det godt …. var det en termins scanning du var til?

nmiapnmiap
    Member

Nej, hvor dejligt! Tillykke med det og ih, hvor jeg glæder mig til det bliver min tur 😀

MarilynMarilyn
    Member

Nej jeg har ikke været til scanning endnu. Den blev lyttet med doptone, så jeg har stadig til gode at se den lille <3

Det må være så fantastisk!! Glæder mig meget til det bliver min tur (men der er vist længe til endnu…er kun uge 8+1), for det kan være det vil hjælpe lidt til helt at fatte at jeg endelig er gravid… men også fordi man så får bevis for at den lever og har det godt….!! Desuden tror jeg også at det vil være lidt syret at høre, når det nu er første gang man er gravid…

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.