Lille baby

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    wexoebabywexoebaby
    Medlem

Vi skal nok have en lille baby.

Var forbi på jobbet i dag og sige hej, har ikke været der siden jeg blev sygemeldt 13. april.

Blev selvfølgelig tilbudt en lille hyggescanning – lidt fryns skal der vel være.

Hyggen forsvandt dog lidt, da vi estimerede hendes vægt, hun er nemlig temmelig lille. Hun ligger lige netop inden for normalgrænsen, men i den absolut lave ende af scalaen. SÅ måtte forbi AOMA til en lille snak med jordemødrene og videre plan for at kontrollere at hun ikke ryger ud af normalområdet. Det er standard når man ligger i gråzonen mellem minus 15 og 21 procent. Hun ligger på minus 19.

Hun er som sagt lige på grænsen, så håber hun er sød og tager lidt ekstra på de næste 2 uger. Skal scannes igen om 14 dage.

Ved godt jeg ikke skal forvente en baby på 4 kg eller lignende, da de to andre heller ikke var kæmpe, men de var dog begge på den anden side af 3 kg ( 3230 og 3025 g)

Så det er mit mål, at hun bare runder 3 kr inden hun kommer ud.

Hjertesuk

Kristina 26+4 med Joanna nu 833 g svt minus 19 %

Anonym
    Gæst

hej wexoe:)

håber virkeligt at alt er ok,det er nok bare fordi at der kommer en virkelig fin lille prinsesse ud til jer;)

jeg tjekkede lige hvad de sagde til min sidste scanning ude hos jer,der var jeg 25+0 og de sagde han vejede 794 gram,men det er jo også 2 uger siden idag,så han er nok blevet lidt tykkere….

det er godt at du snart skal scannes igen,så du kan blive mere tryg;)

hvordan går det ellers med at få tiden til at gå,nu hvor du er hjemme?

har du bygget rede?

kh anett 27+0

Hvordan går det – er der nyt mht. prinsessen?

Knus,

Moriaugust – som håber at du/I har det godt og at alt er vel!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.