svigen og hævelse ved samleje – nogen der lider af det samme?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 svigen og hævelse ved samleje – nogen der lider af det samme?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Hopla83Hopla83
    Medlem

Hej alle,

Er der nogen af jer der lider af svigen/kløen og hævelse af skamlæberne ved samleje?

Det har jeg gjor de siidste par gange. Det er ret ubehageligt. Må hellere ringe til lægen og høre om det er normalt. Har ellers ikke klø eller svigen problemer, så mener jo heller ikke det kan være svamp.

Nogen der har noget lignende?

morlinda30morlinda30
    Medlem

jeg har ikke rigtig hørt om det før, men det kunne da godt lyde til at der er noget der genere dernede, men jeg ville nok prøve lægen for at hører om det evt kunne være svamp eller noget andet så det måske fjernes med en behandling af en form

knus linda 22+5

Anonym
    Gæst

jeg har selv lige fået svamp,opdagede det igår,tror måske alligevel at det er det som genere dig. tit starter ubehaget ved berøring (samleje) og bliver så gradvist værre…. jeg har altid canesten creme liggende,da jeg har været gennem rumlen nogle gange i mit liv,og genkender symptomerne med det samme;)

heldigvis går det hurtigt over igen,allerede idag mærker jeg næsten ikke noget til det;)

god bedring, kh anett 26+5

Hopla83Hopla83
    Medlem

Tak for svarene. Det der undrer mig er bare at det ikke er generende til daglig overhovedet. Jeg vil nu alligevel lige høre lægen ad for en sikkerheds skyld.

Endnu engang takker 🙂

Kh Hopla 24+2 

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.