Foler i jer store endnu

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2010 Foler i jer store endnu

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

Saa er vi efterhaanden kommet lidt over halvvejs, og jeg synes efterhaanden at jeg er begyndt at fole mig lidt besvaeret, F.eks naar jeg vender mig i sengen, eller naar jeg skal gaa hurtigt eller op af mange trapper, saa kan jeg godt faa ondt i halebenet osv. Naar jeg kigger i spejlet er jeg ikke saa stor, og der er jo stadig ret langt til termin, i hvert fald hvis man taenker paa at kroppen knirker lidt 🙂 Er i begyndt at fole jer lidt halvstore?

marabou4marabou4
    Medlem

Stor JA, men ikke besværet. Jeg er rimelig adræt, cykler og går en hel masse, men jeg ER blevet temmelig stor.

Jeg nyder livet, og der kan faktisk godt gå dage i mellem, at jeg tænker på barnet inde i min mave. Lidt skræmmende faktisk!!

Et lille tip til dig og andre mht at vende sig i sengen: satinlagen eller satin/silke natbukser/boxershorts hjælper virkelig meget. Jeg bruger nogle gamle satin boxershorts af min mands, og de gør, at jeg nærmest smutter rundt i sengen, når jeg skal vende mig.

Hvis din krop er begyndt at knirke, så tag det som et tegn på, at du skal geare ldt ned. Dyrk evt. noget yoga hvis du har tid og temperament til det. Det gør virkelig godt!!

Anne

Anonym
    Gæst

jeg føler mig af og til lidt besværet,men ikke særlig tit. jeg har dog præsteret at sætte mig selv i spænd mellem min indkøbsvogn og en kølemontre i kvickly da jeg tit glemmer at min mave fylder godt i landskabet;)

hvis jeg lægger mig på en hård flade,gulvet freks. så låser den venstre side af ben/hofte,så skal jeg bare roligt lægge mig på siden og vride hoften på plads igen…

min mave er meget stor synes jeg,det er en rund,stor fodbold ,jeg har kunder som tror at jeg snart lægger mig til at føde… hi hi,det venter vi lige lidt med;)

men,ellers springer jeg rundt som jeg plejer,bliver dog mere forpustet når farten er for høj…

håber at jeg kan blive ved med at have det nogenlunde som nu,så har jeg intet at klage over:)

kh anett 26+3

Fidus2010Fidus2010
    Medlem

Jeg synes godtnok også min mave er vokset den sidste måned. Nu kan alle rigtigt se jeg er gravid. Jeg håber dog ikke den bliver ved i samme fart for uha så bliver jeg stor. Dette er min første graviditet så jeg ved ikke helt hvordan maven vokser.

Jeg synes heller ikke jeg er besværret af min mave endnu, jeg kan fint holde til at være på arbejde i 37 om ugen i børnehaven, jeg kan da godt mærke min kondi ikke er så god længere og når jeg går længere ture skal jeg ind imellem tage den med ro.

Her til morgen vågnede jeg med krampe i min venstre læg AV siger jeg bare og jeg mindes jeg har læst det er meget normalt nu, men jeg håber da ikke det bliver den nye måde jeg skal vågne på – Andre som har samme problem som har nogle råd til hvordan det bedst muligt undgåes?

Anne-Mette 25+3

Har lige et ekstra spørgsmål, hvordan laver jeg et indlæg på vores side har ville skrive et flere gange men bliver forvirret hver gang fordi hver gang jeg prøver skal jeg først vælge hvor det skal placeres om det er snart gravid, gravid, under børn osv.? Men skal jeg bare vælge gravid og så kommer det alligevel her på vores terminsgruppe?

marabou4marabou4
    Medlem

Anne-Mette, hvis du står på forsiden af VORES mødregruppe, altså hvis du trykker på ét af de links der hedder “tilbage til mødregruppen” Så lige under der hvor der står “Mødregruppe August 2010” er der en “knap” der hedder “Nyt emne” det er der du trykker, når du vil oprette en ny tråd.

Jeg bøvlede meget med kramper i lægge og uro i benene i min 1. graviditet, og det hjalp mig rigtig meget, at gå rundt på tåspidserne, altså så hælene slap gulvet, i en times tid inden sengetid. Ikke konstant, men bare når jeg alligevel skulle bevæge mig et sted hen. Denne gang oplver jeg det overhovedet ikke.

Anne

Fidus2010Fidus2010
    Medlem

tak for svaret. Så har det været det rigtige jeg har gjort de andre gange men har været i tvivl:-)

Jeg vil da prøve at se om det ikke kan hjælpe at gå lidt “let” på tå – for jeg synes de sidste par dage har der været optræk til det og ja i morges skal jeg da lige love for jeg kom ud af sengen…

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.