AV min lænd…..

Alt om Børn Forums Mødregrupper Mødregruppe August 2010 AV min lænd…..

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    anittasbanittasb
    Member

ADVARSEL surt opstød: Nej nej nej nu må det sku´stoppe. Min lænd gør så ondt at jeg går som en gås der har skidt i bukserne….. og jeg skal starte på job imorgen efter en lang sygemelding + ferie….ja det skal sku´nok blive sjovt….

Anonymous
    Guest

kender godt til det… min lænd har også tendens til at blive godt øm efter en lang arbejdsdag.. jeg er dog slet ikke så hårdt ramt som dig,men man kan tydeligt mærke at man har fået et helt andet svej i ryggen efter at mavsen er vokset til:)

det er sgu helt ok at komme med sure opstød når man har brug for det;)

måske kan massage hjælpe dig?

kh anett 25+1

CountrymumCountrymum
    Member

Øv, hvor synd for dig. Mon du ikke skulle bede din læge om  en henvisning til en fysioterapeut, så du kan få checket om et led sidde skævt eller andet der kan “justeres” lidt på.

Hvad har du været sygemeldt for indtil nu?

Hilsen Gitte 23+1, venter nummer tre og uddannet fys……

anittasbanittasb
    Member

Hej Gitte.

Jo det kan godt være at det bliver nødvendig – men nu prøver jeg lige at tage på job nogle dage og så ser hvad lænden siger til det (arbejder som social og sundhedshjælper).

Jeg var sygmeldt i ca 1½ mdr. pga. voldsom opkast. Intet mad kunne jeg holde i mig og tilsidst heller ikke væske. Det resulterede i at jeg skulle møde hos min læge en gang om ugen for at blive vejet + tjek om jeg var dehydret. Op til flere gange talte lægen om at det ikke skulle fortsætte for så blev jeg indlagt….. men heldigvis jeg slap…

Nu har jeg det faktisk helt ok ang. mad/kvalme, bare jeg holder mig fra oksekød og fed mad…

Men det er da lidt sjovt som graviditeter kan være forskellige. Da jeg ventede min store datter der nu er  3½ år, kunne jeg klare alt. Ikke en eneste sygedag havde jeg, og arbejdede til 4 uger inden fødsel….Den her gang er alt modsat, og jeg syntes at jeg er ramt af alt – men det er hvis også en dreng den her gang, så ja alt er modstat….

Men ih hvor jeg glæder mig, og hvor er det skønt at være gravid. Elsker at kan mærke den bette tumle rundt inde i mavsen

Hilsen Anitta 22+2

LajsensmorLajsensmor
    Member

Hej Anitta,

Jeg kan kun varmt anbefale kranio-sakral terapi. Det har taget mine begyndende bækkensmerter 🙂 Og så var det en dejlig afslappende oplevelse, der gav energi til en træt gravid krop 😉 

Signe 20+1

marabou4marabou4
    Member

Det lyder uholdbart!! Du skal tænke på, at du skal have fysik til en fødsel, og jo også til et par måneder mere som gravid. Så jeg vil også anbefale dig enten fysioterapi eller kranio- sakralterapi. Det er også et hårdt job du besidder, det er mange timer på benene hver dag, og det belaster i høj grad.

Desuden skal vi heller ikke underkende, at kroppen er blevet slidt siden sidste gang, og måske er vi ikke heeelt i så god form som sidst. Jeg kan i hvert fald tydeligt mærke, at jeg ikke har den samme fysik som for 3½-4 år siden.

Rigtig god bedring, og husk at være god ved dig selv (og din lille i maven)

Anne

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.